• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt nr: PLAZA WATCH ! Den absolut överlägsna tidningen.

UNO

Panerai
Det finns något skruvat i att en papperstidning hyllas på ett aktivt forum.
Inte mindre konstigt blir det när tidningens administrativa tillkortakommanden kommer upp i ljuset.

Möjligheten, förmåga och viljan till dialog med läsarna var prio dom år jag var i branschen.
 

Plaza Watch

Breitling
Jag tecknade långt före november så borde ha fått november numret således. Mailat er som ni sa, inte fått något svar på mailen heller.

Hej, kundservice jobbar på det och svarar dig snarast.

Jag beställde för några dagar sen och fick det här i mailen:

Ser ut som det blivit fel någonstans, inboxa mig gärna mer info så ordnar jag det.

Det finns något skruvat i att en papperstidning hyllas på ett aktivt forum.
Inte mindre konstigt blir det när tidningens administrativa tillkortakommanden kommer upp i ljuset.
Möjligheten, förmåga och viljan till dialog med läsarna var prio dom år jag var i branschen.

Vi är här för att föra en dialog med våra läsare. Ibland blir det fel och vi kan bara beklaga och åtgärda så snabbt det är möjligt.
 

UNO

Panerai
Vi är här för att föra en dialog med våra läsare. Ibland blir det fel och vi kan bara beklaga och åtgärda så snabbt det är möjligt.[/quote]

Ja men...
jag har aldrig fått någon som helst respons på de mail jag skickat.
Läs även alla mina inlägg betr PW.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Plaza är bra!
image.jpg


Kan rekommendera Watchtime magazine också för den som behöver ännu mer klocklektyr!:)
image.jpg
Haft Watchtime nu ett par år, och den är bra!
Mycket nyheter, och djupare reportage och tester!
 

F-L-P

Panerai
Hoppas ni har skaffat lite bättre reportrar/översättare.

Minns från det enda numret jag köpt att det fanns alldeles för mycket fakta fel som inte är ok i en facktidning. kommer fortfarande ihåg att det skrevs mycket om silikonfjädrar... ganska självklart att det var en kiselfjäder det egentligen handlade om. Och visst fanns det ett stycke om ett heliumvalv någonstans där också? Ganska klart att det är en heliumventil som man egentligen syftade på.

Tidningen är ju trevlig men det blir ju bara pinsamt med dessa missar. Att man bara direktöversätter artiklarna kan jag ju förstå, men någon med i vart fall lite ämneskunskap bör väl kunna korrekturläsa texterna innan man trycker.
 

UNO

Panerai
Hoppas ni har skaffat lite bättre reportrar/översättare.

Minns från det enda numret jag köpt att det fanns alldeles för mycket fakta fel som inte är ok i en facktidning. kommer fortfarande ihåg att det skrevs mycket om silikonfjädrar... ganska självklart att det var en kiselfjäder det egentligen handlade om. Och visst fanns det ett stycke om ett heliumvalv någonstans där också? Ganska klart att det är en heliumventil som man egentligen syftade på.

Tidningen är ju trevlig men det blir ju bara pinsamt med dessa missar. Att man bara direktöversätter artiklarna kan jag ju förstå, men någon med i vart fall lite ämneskunskap bör väl kunna korrekturläsa texterna innan man trycker.

Är du 100 på att du läste PLAZA ??
 

M.M

Cartier
+1 på watchtime (även om jag saknar det där lilla extra som jag letar efter i bloggar/på nätet; hodinkee/monochrome/ analog/shift m.fl)
 

UNO

Panerai
Äääh men va F-n ?

StreetStyle-sidorna saknas, bara massa passbilder på CEO & VDs . . .

No good !
 
Topp