• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt orginalband till BlackBay

TKVF

Panerai
Efter detta inköp är numer BB helt komplett.

Vi börjar med påsen. Dom hade ingen mindre... Och ja, det är frugans klocka som ligger i bakgrunden. Hon skulle ha på den idag och den visade inte rätt tid eller datum :)


Fortsätter med allt i lådan. Länk monterad. "nato" och läderband i påsarna.


Bonusbild är IWC katalog och något magasin dom skickade med (från Jarl Sandin). Funderar på ett flygarur från IWC som nästa klocka.
 
C

Crowolf

Guest
Bra! Ska ha en BB nån dag och skulle oxå köpt med både länk och läder. Den skiner verkligen på olika sätt med de olika banden.
Underbar klocka!
 

TKVF

Panerai
Jag väntar bara på att få ett bandbytarverktyg så jag kan byta själv. Men länken får vara på nu på sommaren, passar bäst så känns det som.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Vad gick bandet på? Har för mig att du sa att du inte frågade om priset när du beställde det. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Det enda jag skulle vilja ha är det helt fantastiska låset.
Bandet tycker jag är för tunt och lämnar lite väl mycket luft mellan boett och band.. Oerhört snyggt dock, nästan tramsigt snyggt. :)
 

TKVF

Panerai
Det enda jag skulle vilja ha är det helt fantastiska låset.
Bandet tycker jag är för tunt och lämnar lite väl mycket luft mellan boett och band.. Oerhört snyggt dock, nästan tramsigt snyggt. :)
Det är ruskigt snyggt. Har ju inte prövat det på klockan ännu, så vet inte hur det ser ut. Men samtidig är det som du säger. Låset/spännet är både snyggt och välgjort.
 
Topp