• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på armen - HEUER

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snygg! Vilken lyster i de där röd/orange visarna! Den första bilden med meshet var OTROLIG:)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor

Ricrob

Patek
Var det de som var problemet alltså. Steve MQ har inte gjort sitt, än :cigar:
Problemet är att jag hade den avataren under flera år (då jag även hade en Monaco. TH iofs men ändå) så nu rycker jag till ngn sekund och undrar vad jag skrivit för skit varje gång jag skrollar förbi dina inlägg, innan jag hajar att det bara är du, är du med? Jobbigt är bara förnamnet.. Jens, du måste ju förstå mig efter Nexus övergrepp!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Problemet är att jag hade den avataren under flera år (då jag även hade en Monaco. TH iofs men ändå) så nu rycker jag till ngn sekund och undrar vad jag skrivit för skit varje gång jag skrollar förbi dina inlägg, innan jag hajar att det bara är du, är du med? Jobbigt är bara förnamnet.. Jens, du måste ju förstå mig efter Nexus övergrepp!


Hade ingen aning om att det var så. Du hade kunnat sagt det från början :) Sen är det tråkigt om du tycker att jag skriver en massa skit. Jag har inga problem med att byta, det hade gått snabbare om du sagt som det var från början :)
 

Ricrob

Patek
Hade ingen aning om att det var så. Du hade kunnat sagt det från början :) Sen är det tråkigt om du tycker att jag skriver en massa skit. Jag har inga problem med att byta, det hade gått snabbare om du sagt som det var från början :)
Hahaha, hur har du kunnat missa eller inte förstått det?! Jag tackar och bockar, mitt för tillfället största i-landsproblem är ur världen, underbart! (Att du skriver smörja var f.ö. 110% skämt, grundat på avundsjuka över motsatsen och dina perverst snygga bilder men det kan ju stanna mellan oss, eller hur..?)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hahaha, hur har du kunnat missa eller inte förstått det?! Jag tackar och bockar, mitt för tillfället största i-landsproblem är ur världen, underbart! (Att du skriver smörja var f.ö. 110% skämt, grundat på avundsjuka över motsatsen och dina perverst snygga bilder men det kan ju stanna mellan oss, eller hur..?)


Du kanske hade bytt bild innan jag började sunka här på sidan? Jag kommer hur som helst inte ihåg att jag sett Mr. MQ som din profilbild.. I den andra tråden började dem babbla om den animerade bilden så jag fattade inte riktigt vad som var problemet, tänkte ett tag att den animerade kanske låg kvar i din cache och inte hade bytts och att det var därför du störde dig.

Det kan få stanna mellan oss :)
 

Jens

Greedo
Problemet är att jag hade den avataren under flera år (då jag även hade en Monaco. TH iofs men ändå) så nu rycker jag till ngn sekund och undrar vad jag skrivit för skit varje gång jag skrollar förbi dina inlägg, innan jag hajar att det bara är du, är du med? Jobbigt är bara förnamnet.. Jens, du måste ju förstå mig efter Nexus övergrepp!

Som att få sin son kidnappad ungefär!


J
 

Nexus

Panerai
Problemet är att jag hade den avataren under flera år (då jag även hade en Monaco. TH iofs men ändå) så nu rycker jag till ngn sekund och undrar vad jag skrivit för skit varje gång jag skrollar förbi dina inlägg, innan jag hajar att det bara är du, är du med? Jobbigt är bara förnamnet.. Jens, du måste ju förstå mig efter Nexus övergrepp!

Nu tar vi det jäääääävligt lugnt här. Har jag lyckats sno hans standardavatar ?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
1_37.JPG
 
Topp