• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på handleden! Cartier Santos XL

Wi

NLA
2-Faktor
Trevlig skorpa och fin bracelet, gratulerar
Fan, har du tappat bort ett "i" förresten i username..??!?!?

Stämmer bra det..Jag behövde förnya mitt varumärke ;)

Hallå Wi,
Ursäkta om jag tränger mig på i din tråd, men jag tänkte jag kunde hjälpa till med några fotografier (#nofilter) angående visarnas färger. Jag har köpt en gammal Cartier Panthere Ronde (30mm) i fint skick som jag skall ge min fru om två veckor då vi skall ha en romantisk helg och fira en högtid. Får väl så småningom bli en egen tråd om denna i serien (som helt kom av sig men som jag SKA fortsätta med).
//Rozzy

Ingen fara, bara uppskattat! Ser riktigt bra ut också, hon kommer bli nöjd! Fotat med mobil?

Nå... Vad tycker du 24 timmar efter din snap, din hobbystekare?


Hobbystekare? Min cartier säger annat ;)
Jag är nöjd. Kul med något udda i lådan och på handleden.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Den blå safiren är en av de detaljer jag verkligen gillar med Cartier.TT ser riktigt bra ut, grattis!:cigar:
 
  • Like
Reactions: Wi

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Blir nog inte mer classy än så. Grattis! Hade en galbee i stål förut - årsmodell 2008. Men den var 29mm. Är detta en uppdaterad variant?
 
  • Like
Reactions: Wi

Wi

NLA
2-Faktor
Blir nog inte mer classy än så. Grattis! Hade en galbee i stål förut - årsmodell 2008. Men den var 29mm. Är detta en uppdaterad variant?

Nja inte uppdaterad, utan det finns en på 29x29mm och sen 2006 (tror jag) finns även XL modellen som är 45x32mm

Öh, ja. Var det så uppenbart?

Nej inte uppenbart, bra jobbat med ljuset. Brukar själv vara tillräckligt duktig på att fota, men inte med santosen
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snygg klocka fröken Wi :D, har faktiskt suktat länge på den mindre varianten, stort, stort GRATTIS! Behåll den till nästa Gtg så jag får chansen att klämma på den lite ;) !!!!
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Gratulerar, den är verkligen en fullträff! Enda tillfället den är "fel" är när du jävlarimig ska förklara att du fan är en hederlig bondtölp som inte vet vad det vita pulvret i köksskåpet är eller kommer ifrån!
 

Klahr

Omega
Den där växer i mina ögon, riktigt fin! Min lillebror har en tank och en pasha, han är tvärsåld på märket. Jag är för feg men denna skulle nog göra sig bra... Hmmm :D
 
Topp