• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på handleden!

Icaras

Rolex
Har letat ett par månader efter en beater som ska tåla att vara med på äventyr och samtidigt vara en rolig klocka att bära. Efter att ha surfat in på Aqualand-tråden allt oftare var det snart klart vilken det skulle bli :rolleyes:

När Vintage92 nämnde att hans Aqualand skulle ut för försäljning kunde jag inte annat än säga att jag ville köpa den. Sagt och gjort damp den ned i lådan ett par dagar senare! :cigar:
Grymt packat! Med ett zulu och tropic att byta med.

Var så nyfiken att jag inte hann tänka tanken på att plocka fram kameran för paketöppnings-tråd. Av med pappret och snabbt på handleden!

T0evNIf.jpg

Var orolig för storleken men den ser inte speciellt stor ut, troligtvis tack vare vridningen som är runt 38mm. Riktigt skön tyngd i den :)

my6u65h.jpg

Helt klart en grym klocka, är toknöjd!
Nu återstår det att se vilken nästa klocka ska bli... :D
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Vad kul att du är nöjd! För att rätta dig så är nog inte tropic rätt benämning på gummit.

Jag tackar för en trevlig affär! :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Min gammelgamla? Såldes efter en fisketur, piken från min kompis blev bara för mycket.
Grym dinka ändå, brutalful fast ändå inte.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grym, också en klocka som var en drömklocka när man var yngre, har för mig att listpriset låg på 3000-4000kr. Ett stort J... GRATTIS från mig iaf :D
 

Icaras

Rolex
Topp