Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Nytt pris 22/3. 2st ovanliga Zodiac's och en Certina DS-1 Daydate

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av watchwelder, 3 mars 2016.

1. watchwelder
    Trådstartare

watchwelder Friends of KS

OBS, V8 SÅLD
    Tjena!
    Som rubriken lyder är det 2st Zodiacs, en 7005:a på originallänk, en V8 på originallänk+2st originalläder. Samt en Certina DS-1 DayDate.

7005 - 2500kr(billigt) SÅLD!!
    V8 - 2900kr(billigt) SÅLD!!
    DS-1 - 3500kr SÅLD!!
    Vill du köpa två? 250kr rabatt
    Vill du köpa alla? 500kr rabatt.
    Vill helst sälja men är öppen för bytesförslag, dock ingen ”rabatt” på värdet vid byten.

Kan tänka mig att byta Certinan+7005:an mot en Longines Hydroconquest eller Conquest, kan lägga en liten slant beroende på skick osv. Även intresserad av dessa två i Quartz men då byter jag inte mot båda. Ej ljus tavla, länk är ett måste.

Returpolicy: Meddela mig inom 24h med orsak till retur. Endast retur på 7005:an, då jag anser att dem andra två är i så pass bra skick.
    Frågor? Släng iväg ett PM!

Här kommer lite information och bilder!
    FullSizeRender kopia 2.jpg
    V8
    Chrono
    Ronda Quartz
    44mm.
    24mm mellan lugg.
    Skruvad krona.
    100m
    Mycket svår att få tag på! Den är i mycket bra begagnat skick.
    Kommer på en zodiac originallänk i bra skick, några märken på låsningen(se bild), läderbanden är i fint skick med. Varit i mina ägor i snart två år och jag själv har varit riktigt nöjd med den! En riktigt Quartzbest!
    Låda följs med.

IMG_4635.JPG
    IMG_4636.JPG
    IMG_4637.JPG
    IMG_4638.JPG
    IMG_4639.JPG
    IMG_4640.JPG

7005
    ”Desert Master"
    Ronda Quartz.
    39mm.
    26mm mellan lugg.
    Skruvad krona.
    100m
    Även denna får du inte tag på i första taget! Den är i bra begagnat skick, lite små märken på på boet som jag fått med så gott det går på bild(Vill du har fler? Kan ju försöka få till bättre, säg till!). Även ett på länken, annars bara hairlines.
    Kommer på Zodiac originallänk, låda följs med.
    IMG_4630.JPG
    IMG_4631.JPG
    IMG_4632.JPG
    IMG_4633.JPG
    FullSizeRender kopia.jpg
    IMG_4647.JPG
    IMG_4648.JPG

DS-1
    ETA 2824-2
    39mm.
    21mm mellan lugg.
    100m
    Mycket bra begagnat skick, ett litet märke på länken under där det står "Certina" på låsningen(går att se på en bild) annars endast hairlines, levereras ”fullset”.
    IMG_4641.JPG
    IMG_4642.JPG
    IMG_4643.JPG
    IMG_4644.JPG
    IMG_4645.JPG
    IMG_4646.JPG

Tack KS för annonsplats!

Senast ändrad: 31 mars 2016
    JMolin, Bagarebergstrom, sonnyyy och 2 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps