• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt rymdmögel från -71 (budgetvarning)

aadde81

Cartier
Jag köpte en nyservad Pogue för ett tag sedan. Tyvärr är länken för kort. Om det är någon som kan tipsa var man kan köpa länkbitar är jag tacksam. Lite väl dyrt att köpa en hel länk bara för det.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag köpte en nyservad Pogue för ett tag sedan. Tyvärr är länken för kort. Om det är någon som kan tipsa var man kan köpa länkbitar är jag tacksam. Lite väl dyrt att köpa en hel länk bara för det.

Beror på vad du har för typ av länk, finns ju mängder av varianter framförallt om man räknar med aftermarketlänkarna. Generellt svar på frågan är dock att det förmodligen är enklare att köpa en ny länk, men släng ut en WTB på Köp&Sälj. Såg annars att det sälj en som kanske skulle passa här http://www.timetotalk.se/post53454.html?hilit=Seiko pogue#p53454
 
Topp