• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt spännande märke ITAnano från italien.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Blev precis klart igår att Royal Straps ska sälja ITAnano på den Svenska marknaden.
Jag är verkligen glad att få chansen att jobba med detta spännande märke.
Dom jobbar med material som Carbon och andra Compositmaterial som vi hittar inom F1 och flyget.
Första prover på väg hem och försäljning börjar Feb-Mars.
Detta märke kommer ha en egen hemsida, och marknadsföras och säljas på ett annat sätt.
Momentum Beater Watches kommer fortfarande finnas kvar som märke i Sverige men på olika sidor.
Följ gärna utvecklingen på Instagram @ITAnano_se eller, ITAnano.se som länkas till Facebook nu.

Trevlig Helg / Mathias

1489215_437683563031482_7087598776965664339_n.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Frågan är vill man ha Automat i en sådan klocka ? halva priset med Quartz och lika Cool.
Jag menar vi pratar inte Rolex här ;) utan mer spännande Design och material.
Glasen ska vara K1 så klockan ären grym beater, och tycker nästan gummi strap passar bättre då ?
 

hollow123

Rolex
Som alla förstår är jag ju också på passarounden eftersom de va mitt förslag ;)
Röstar isf för quartz, man får en bra känsla för hur klockan är på handleden, finish, samt materialet. Ingen vits för dig att skicka runt den dyrare varianten (automataren) kan jag tycka.

Denna ser förövrigt riktigt ball ut 43mm quartz:
PH4300-C-PH01S_grande.png
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Som alla förstår är jag ju också på passarounden eftersom de va mitt förslag ;)
Röstar isf för quartz, man får en bra känsla för hur klockan är på handleden, finish, samt materialet. Ingen vits för dig att skicka runt den dyrare varianten (automataren) kan jag tycka.

Denna ser förövrigt riktigt ball ut 43mm quartz:
PH4300-C-PH01S_grande.png


Den var ju skitcool! Den skulle man vilja testa.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hej Alla,

Blev precis klart igår att Royal Straps ska sälja ITAnano på den Svenska marknaden.
Jag är verkligen glad att få chansen att jobba med detta spännande märke.
Dom jobbar med material som Carbon och andra Compositmaterial som vi hittar inom F1 och flyget.
Första prover på väg hem och försäljning börjar Feb-Mars.
Detta märke kommer ha en egen hemsida, och marknadsföras och säljas på ett annat sätt.
Momentum Beater Watches kommer fortfarande finnas kvar som märke i Sverige men på olika sidor.
Följ gärna utvecklingen på Instagram @ITAnano_se eller, ITAnano.se som länkas till Facebook nu.

Trevlig Helg / Mathias

1489215_437683563031482_7087598776965664339_n.jpg

Spännande!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jaha, då fanns det en kolfiberklocka som ser bra ut och har ett rimligt pris.

Och jag fick ännu en dedikerad men ofylld plats i klocklådan.

Gillar det jobb du lägger ned på din hobby/verksamhet!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Den första bilden gör att man blir jäkligt sugen :cool:! Men visst är det automaten som gäller, var inte snåla nu gubbs, köp ett var sitt exemplar istället vet ja :D istället för att köra en passaround.
 
Topp