Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nytt urverk Tissot PRS200

Diskussion i 'Diskussion' startad av joaikm, 20 juli 2015.

1. joaikm
    Trådstartare

joaikm Torpare

Från:
    Stockholm
    Jag har en Tissot PRS200 från tidigt 2000-tal, som enligt Stjärnurmakarna behöver ett nytt urverk. De ville ha 2500kr för att sätta in ett nytt urverk i klockan. Är det ett rimligt pris och är klockan värd det?

Då jag har bestämt mig för att köpa min första "riktiga" klocka, så har jag varit lite tveksam om jag inte ska lägga pengarna på en ny klocka ist. Men samtidigt känns det trist att bara låta klockan ligga...

2. Joshua3

Joshua3 Friends of KS

Jag hade ju köpt ny klocka... sök på nätet utomlands annars om man kan köpa urverk billigare...

3. MånsT

MånsT Biskop

Med all respekt så kan du nog inte sälja klockan för 2500:- (med eller utan nytt verk) eftersom det låter som om du haft den ett tag. Köp ny klocka säger jag.

4. joaikm
    Trådstartare

joaikm Torpare

Från:
    Stockholm
    Det var det jag misstänkte...
    Om jag skulle byta urverket så är tanke att jag ska ha kvar den.

5. MånsT

MånsT Biskop

Har den sentimentalt värde och/eller du bara är fäst vid den är den kanske bättre att köpa nytt verk och spara en månad extra till den första "riktiga" klockan. :)

slimjim gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield