• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt x2

Är också sugen på att komplettera min Reverso med något mer casual i framtiden, men har en stark känsla av att jag är tråkig och kommer förmodligen vara märket troget och satsa på någon av Jaegers dykar-modeller:
Master-Extreme-jlc-2028470.png
 

Rivalen

Rolex
Reverson, som är en Grande Taille, har fått all tid på armen hittills. Den är fantastisk.
Gamla referensen; 270862, fast med den 'nyare' tavlan.




Aqua Terrans tavla går dock inte av för hackor..

Stort grattis! Kul att du gillar Reverson. Jag "ägde" en sån en gång... men det kanske kan bli igen - vem vet. Omegan mkt elegant och snygga foton.
 

Sond

Patek
Reverson, som är en Grande Taille, har fått all tid på armen hittills. Den är fantastisk.
Gamla referensen; 270862, fast med den 'nyare' tavlan.




Aqua Terrans tavla går dock inte av för hackor..


Fantastiska klockor. Omegan har jag bara tittat på och en tavlan är magisk. Reverson är helt otroligt fin. Jag tycker den är extremt användbar. Den är dress och sport, lätt men tung och klassik och modern samtidigt. Unikt bra helt enkelt! Grattis!!
 
Topp