• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytvättat dinka :)

BadkarsPiraten

Vacheron
Vad ska man säga, there is nothing like the Guld Hulk. Måste bara slutar frestas av en blå Submariner som vanligt.ä


Why_not_both.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sälj den till mig så lovar jag att sälja tillbaka den när du ändrar dig. Då kommer jag att ta en så stor summa mer än du sålde den till mig för att du aldrig kommer kunna med att sälja den igen. En bra lösning för oss båda.
 
En ny typ av ångest det här! Själv drabbas jag ofta av köpångesten. Var hemma från jobbet två dagar efter att jag köpt min senaste lgh.
 
Du är rolig du mr vanilj. Varför resonera så mycket? Du vill säja så sälj, du vill köpa så köp. Inte svårare än så eller hur :) köparen/säljaren var happy både när han köpte min och sålde tillbaka till mig.

Jag har flippat runt 30 klockor på 2 år, samma klockor flera gånger. Alltid varit lika glad varje gång :D

Ps: varför kan jag inte quota en inlägg. Behöver man aktivera nånting i inställningen eller?
 
Topp