• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Obris Morgan Aegis - Microtaktisk dykare

Choppe

Rolex
2-Faktor
Då kör jag också på med ett par mer bilder. Jag bad OM att få en gul sekundvisare installerad, tillsammans med borstade min/hr. Har inte sett någon annan Aegis med den uppsättningen än.

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
Tror att det blir en order när dom öppnar upp för det igen.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Tror att det blir en order när dom öppnar upp för det igen.
Kör på! Jag är som sagt väldigt positivt överraskad. Du får nog dock vara snabb, den första batchen tog ju slut på mindre än 48h.

Edit: Mitt gula cuda strap jag beställde med klockan var sprucket i "sömmen" vid hålet för springbar:en. Så jag mailade OM igår kväll, och idag har jag ett nytt på väg med posten.
Deras customer service förtjänar inget annat än lovord.
 

Buster

Friends of KS
Någon som vet om man kan beställa en extra bezel insert för byte?
Funderar på en vit med stål insert, men skulle varit trevligt med en svart att byta med.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Jag har en liggandes som jag inte använder. Plasten borttagen, använd någon dag eller två. Kan dock inte förlika mig med kronan vid kl 4 så den kanske kan få gå vidare. LNIB.
Någon som är intreserad som inte vill vänta? Skicka bud via PM i så fall. Svart bezel med röd sekundvisare.

e13.jpg
 
Hur ser det ut nu några månader senare, är ni fortfarande nöjda?

Skulle det vara så att någon har en till salu så skicka mig gärna ett PM :)
 

Molgan

Cartier
Har mailat för att kolla tillgängligheten på en Aegis, får väl se vad de säger men en sådan med vit tavla skulle vara en perfekt beater och bra mkt roligare än en Seiko i mina ögon.
 
Topp