• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Observera prisutdelarens DSSD....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
...... På höger arm....som sig bör!!

image.jpg
 

Obeedoobe

Friends of KS
Såg detta! Tur att han inte råkade dra till någon över näsan när han hängde på medaljerna... Tyckte även se ett visst darr på högerarmen när de sista hängdes på:).

Mvh
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Extremt bilhandlarhäng, ser för jävligt ut.
Klockan ser verkligen inte ut att passa in i omgivningen.
 

Bolio

Panerai
Rent praktiskt, kronan sitter på fel sida.. större risk att dinga i saker då iaf jag är högerhänt..

Sarkasm.
Om uret sitter på höger hand och du är högerhänt borde du ha lite bättre kontroll på den så det inte stöter i nått. Och om det är av en praktiskt anledning alltså man ska dra ut kronan för att ställa tid eller datum osv, ärligt hur många gör det med uret på handleden? Själv tar jag av den när den ska ställas om :p .
 

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Sarkasm.
Om uret sitter på höger hand och du är högerhänt borde du ha lite bättre kontroll på den så det inte stöter i nått. Och om det är av en praktiskt anledning alltså man ska dra ut kronan för att ställa tid eller datum osv, ärligt hur många gör det med uret på handleden? Själv tar jag av den när den ska ställas om :p .
Nej.
Är man högerhänt så använder man väl höger han för det mesta? dinga i klockan när man öppnar dörrar eller vad fan man kan tänkas göra med högerhanden.. torka sig i röven?
Och varför ta av sig klockan för att skruva ur kronan? låter ju sjukt omständigt.
 
Topp