Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ocentrerat insert

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av jurassicjay, 3 april 2016.

1. jurassicjay
    Trådstartare

jurassicjay Bonde

Kamrater!
    Har förvärvat en skx007 där insertet är lite lite ocentrerat. Typ pyttelite, men det stör mig.
    Har (är förmodligen värdelös att söka här på forumet) försökt att hitta trådar eller inlägg angående detta, då jag vill minnas att jag sett att detta inte alls är ett ovanligt problem med dessa klockor, men det har dessvärre varit fruktlöst. Minns inte om folk bara skrivit att detta är ett problem de har, eller om det faktiskt kommit någon konkret lösning på problemet. Känns som en grej som borde vara lätt att åtgärda.
    Bara att ta bort insertet, och sätta tillbaka med lite lim?
    Är insertet förresten limmat från fabrik eller sitter det med "toleransklick"?
    Tacksam för tips!
    MVH
    Jay FullSizeRender.jpg

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Här har du en bra guide på hur du tar av bezel och insert, ingen större svårighet om du är försiktig. :)

http://klocksnack.se/threads/hur-du-byter-bezel-insert-utförlig-guide.48773/

jurassicjay gillar detta.