• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Och så kom äntligen UPS!!

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Denna helg har varit olidlig på grund av stollarna på UPS, idag kunde dock nytillskottet levereras!
Let me present en ovanlig rackare...
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Men vadnu? Ingen klocka?
image.jpg

Puh verkade som att kudden i boxen hade blivit gammal och på ngt vis börjat pulvriserats, så klockan fick åka utanför boxen!
image.jpg

Handledsskott, min andra zenith! Underbar liten dykare!
image.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Cool! Får lite rysningar då jag ser den där länken. Den ser ut som de på El Primero rainbow flyback modellerna, eller? Kanske inte världens snyggaste, men kanske världens skönaste :) Grattis!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Cool! Får lite rysningar då jag ser den där länken. Den ser ut som de på El Primero rainbow flyback modellerna, eller? Kanske inte världens snyggaste, men kanske världens skönaste :) Grattis!
Yes stämmer var faktiskt endast länken jag var skeptisk till då jag upplever den som lite "rörig" på bild men live är den förvånansvärt mycket snyggare! Dessutom mycket skön!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort GRATTIS, Zinith är ett favvomärke trots att jag inte äger en själv! Riktigt grym dykare du fått tag i där... Slit den med hälsa ;):D:hungry:
 
Topp