Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Och vinnaren är..

Diskussion i 'Diskussion' startad av Erik1, 10 juli 2014.

1. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Det är jag! Vilken tävling undrar ni då såklart? Jo ping Babanker s tävling här:
    http://klocksnack.se/threads/589-inlägg-tävling-med-finfina-priser.25968/
    Man skulle alltså rita i paint, etch-a-sketch eller kritor. Mitt fina alster finner ni här; http://klocksnack.se/threads/589-inlägg-tävling-med-finfina-priser.25968/page-2#post-545123

Fick alltså REK-kollit igår och skyndade mig snabbt iväg till ombudet efter jobbet för att hämta det fina paketet med okänt innehåll.
    2014-07-10 17.34.04.jpg
    Det spännande paketet.. Bra paketerat i vad som verkar vara en skolåda för ett par handsydda italienska skor. 2014-07-10 17.34.48.jpg
    Nemen! OT det första, men en fin tröja ifrån Oaksterdams universitet! Tyvärr small så den kniper nog flickvännen, vinst för Babanker?
    2014-07-10 17.35.12.jpg
    Åå fler lådor!
    2014-07-10 17.35.50.jpg
    Klockornas mästare, signerat foto av Flavor flaw!
    2014-07-10 17.36.16.jpg
    En riktigt stadig G-shock! Verkligen kul då jag varit inne på att köpa en liknande.
    2014-07-10 17.37.09.jpg
    Såklart en F-91W också, får se till att byta batterierna innan jag flyger till staterna bara! (den funkar)
    2014-07-10 17.38.15.jpg
    Här har vi den! Olma sport dressaren. Riktigt snygg tycker jag! Någon som har info om klockan? Babanker?
    2014-07-10 17.38.40.jpg Superfin graveringen på lådan och baksidan av boetten! 2014-07-10 17.39.49.jpg Samlingsbild på de tre verken

Riktigt kul tävling och stort tack till Babanker! Sätter såklart in en slant på BCF när lönen ramlat in (student som varit ute och rest) Det bästa i paketet var ju såklart Flavor flaw autografen, skämtåsido men G-shocken och Olma sporten kommer nog få en del handledstid!

Erikmelin, vonbahr, Icaras och 13 andra gillar detta.
  2. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

vonbahr och par gillar detta.
  3. babanker

babanker Borgare

Från:
    F ks
    Info om Olma; den är smakfullt polerad av mig, första gången jag rörde ett eldrivet verktyg! Hela boetten var tidigare i chrome. Detta chrome finns nu i mina redan slitna lungor...

vonbahr, Icaras, Mr.Sund och 5 andra gillar detta.
  4. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Blev ju schysst faktiskt! Har du någon aning om service historik och vad skulle ett glas och visarbyte tänkas gå på? :)

babanker gillar detta.
  5. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Hahaha skön tävling, även om jag är lite bitter, jag fick ju BETYDLIGT fler likes än vad du fick. Alla vet ju att livet går ut på att få flest likes nuförtiden. :D

Stort grattis, jäkligt kul tävling, hoppas fler som har massor av random jox hemma följer efter!

6. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Analogt (kritor > paint) är vägen att gå, det borde ju folk här veta ;) Hur många föredrar digitalt på sina klockor?

7. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Hahaha, det är väl sant, men jag hade ju för fan nästan gjort klart mitt bidrag när den där regeländringen kom! Kunde ju inte släppa mitt mästerverk... Nåväl, har sålt designen nu och har köpt mig en strandvilla på Aruba, så det är lugnt.

babanker gillar detta.
  8. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Lugnt, bjuder på en bira och kan visa upp vinsten när jag är tillbaka i huvudstaden!

9. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Hahaha, behövs inte. Är dock sugen på en gtg snart igen!

10. babanker

babanker Borgare

Från:
    F ks
    Ouh, min vilda gissning är att den aldrig sett den sortens kärlek. :D tror jag köpte den till överpris här någon gång efter en öl. Eller två, kanske fyra, whaevah.

11. babanker

babanker Borgare

Från:
    F ks
    El mono, du ledde hela vägen tills Erik1 kom med sin krita!

Apansson gillar detta.
  12. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    image.jpg
    Var ju tvungen att hårdtesta den med en gång, gick galant!

Icaras och ssl gillar detta.
  13. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Haha är inristat servicenummer(?) på baksidan av bandhornen så tror nog det ändå

14. almeyero

almeyero Borgare

Från:
    Förorten
    Fan hade jag vetat att det var såhär fina priset så hade jag ansträngt mig lite till i mitt bidrag!

Grattis och grym gravering! ;)

15. Erik1
    Trådstartare

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Nu har dressaren varit med om sin första handgemäng också! Förvisso latch emot en kompis men nävarna flög ändå! image.jpg
    Den tickar på fint kan jag säga men G-shocken kanske hade varit mer lämpad ;)

almeyero och babanker gillar detta.
  16. StarMan

StarMan Friends of KS

Från:
    Västerbotten
    Grattis till vinsten! Hatten av till babanker för riktigt fina priser!

17. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Grattis till de schyssta vinsterna, stort cred till Babanker för generositeten.

KSandan igen :)

Mårtenssons ur Brookfield