Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Oddset

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Oddset, 1 april 2014.

1. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Ni som jag har gjort affärer med här på KS eller på TTT får gärna skriva en rad.

/Fredrik

2. DonGiovanni

DonGiovanni Bonde

Från:
    Lund

Fredrik är en högst pålitlig säljare. Köpte min 114060 av honom och fick dessutom kika på lite annat klockgodis. Högsta rekommendation!

3. Dalomo

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Köpt en Omega Speedmaster av Fredrik. Bra kommunikation, smidig leverans och betalning. Inga konstigheter, goodguy!

4. Jimmy

Jimmy Friends of KS

Sålt en Explorer 1 till Fredrik, smidig kommunikation och betalning. Väldigt trevlig köpare!

5. Quaker

Quaker Friends of KS

Kanonkille!!!

6. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Köpt en Sjöö Sandström av Oddset. Smidigt och trevligt. Precis som det ska vara. :)

7. hook

hook I'm user not a dealer!

Köpte en Speedy, allt gick enkelt och snabbt!

8. D'orB

D'orB Torpare

Köpte en Explorer av Fredrik. Friktionsfri affär och skicket på klockan överträffade mina förväntningar. Skulle gärna göra affär med Fredrik igen - absolut en goodguy!

9. uppkorkat

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Sålde en vintageklocka F2F. Trevlig kille, rekommenderas.