• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiell passaround: ORIS Aquis Date! (paketöppning)

Sjobedan

Rolex
Då var klockan åter! Ser att den har fått lite märken längs vägen samt att bezeln låter lite mer än när jag skickade den @Mattias Hedlin kan det vara lite glass kvar ;)?

Men förväntade mig en klocka med betydligt mer battlescars! Skönt att henne hemma, förhoppningsvis för alltid.
image.jpg

image.jpg

Här är hon återförenad med sitt id-kort.
 

Starship

Cartier
Idag smet Doris med till badhuset på fridykningsträning. Jag brukar inte ha med någon klocka för skåpen känns inte direkt kassaskåpssäkra och polens kanter känns aggressiva mot klockor. Då det visade sig att hon i alla fall hängt med så tänkte jag att det var bäst och säkrast att ha klockan på. Det blev en något läskig upplevelse för oss. Trycket på 4 meter pallade hon förstås utan problem. Konstigt vore det annars för Oris verkar ha en lång tradition av att sponsra fridykare.

anna up with lots of lines 1.jpg

Bassängkanten visade sig vara ett större hot. Halksäkert kakel är som ett slippapper på steroider och där slängde jag upp handen för att få stöd... Det verkar som att Doris på ett mirakulöst sätt klarade sig utan repor från den incidenten.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Idag smet Doris med till badhuset på fridykningsträning. Jag brukar inte ha med någon klocka för skåpen känns inte direkt kassaskåpssäkra och polens kanter känns aggressiva mot klockor. Då det visade sig att hon i alla fall hängt med så tänkte jag att det var bäst och säkrast att ha klockan på. Det blev en något läskig upplevelse för oss. Trycket på 4 meter pallade hon förstås utan problem. Konstigt vore det annars för Oris verkar ha en lång tradition av att sponsra fridykare.

anna up with lots of lines 1.jpg

Bassängkanten visade sig vara ett större hot. Halksäkert kakel är som ett slippapper på steroider och där slängde jag upp handen för att få stöd... Det verkar som att Doris på ett mirakulöst sätt klarade sig utan repor från den incidenten.
Doris är stenhård!
 
Topp