• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiell passaround: ORIS Aquis Date! (paketöppning)

Sjobedan

Rolex
image.jpg


Tacklar möten också!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Ska bli intressant att följa, har ytterst begränsad kunskap så ska bli kul att bevaka
 

Sjobedan

Rolex
Har lagt märke till att datumändringen inte gör riktigt som jag vill. (tror inte att den är felinställd.) Men, nu har jag skruvat mig fram till rätt datum.

En liten uppdatering är väl på sin plats så här på en lill-lördag.


Armbandet luktar inte lika starkt längre. (skönt)
Klockan verkar inte forta sig något nämnvärt. 1min på 3 dagar. (någon som vill mäta klockan?)
Jag har lyckats att repa låset på armbandet inatt när jag justerade diskmaskinen... (Förlåt!) =(
Glaset har jag märkt blir lite skitigt ganska fort. (känner inte att jag har samma ''problem'' på min victorinox som jag inte har saknat I två sekunder sedan denna kom hem)

Får återkomma på söndag med en längre utvärdering om klockan :)

Tack för nu.
 

Sjobedan

Rolex
Det är världens k*kigaste väder här i Malmö idag. Sitter på kontoret och tittar ut för att enbart känna en bitter smak i munnen.

Förresten! Klockan är vattentät och tål saltvatten väl. ;) Vi tog ett snabbdopp i skitvädret igår. Tyvärr så blev det inte taget några bilder då telefonen inte tål saltvatten lika bra ;)
 

Sjobedan

Rolex
image.jpg

Vafalls! Ingen klocka?! Jodå... Den ligger i skåpet idag. Mitt gamla jobb behövde en hjälpande hand, och då får klockan stanna i skåpet. En flygfrakt terminal är inte rätt ställe för en klocka man är rädd om :)
 

Sjobedan

Rolex
Förbereder mig och klockan att skiljas åt! Men är mitt i en flytt så får be att återkomma med en recension imorgon. Klockan kommer att skickas imorgon till @jabla då tiden tyvärr inte räcker till för ett personligt överlämnande :(
 

Sjobedan

Rolex
Så! Efter lite fördröjning är nu klockan nerpackad och ska skickas till @jabla imorgon!

Här nedan kommer lite bilder från inboxingen.

Nytvättad och fin!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Helvete! Jag glömde pappen!
image.jpg


Får skjuta lite på min recension till morgondagen då jag inte har något nät hemma. Men imorgon! Då!...


Kan ju säga att denna har kommit lite i skymundan under veckan som har gått. Men har saknat länk lite :)
image.jpg


Hoppas på många roliga reportage och paketöppningar framöver!

Mvh/ Daniel
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Så! Efter lite fördröjning är nu klockan nerpackad och ska skickas till @jabla imorgon!

Här nedan kommer lite bilder från inboxingen.

Nytvättad och fin!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Helvete! Jag glömde pappen!
image.jpg


Får skjuta lite på min recension till morgondagen då jag inte har något nät hemma. Men imorgon! Då!...


Kan ju säga att denna har kommit lite i skymundan under veckan som har gått. Men har saknat länk lite :)
image.jpg


Hoppas på många roliga reportage och paketöppningar framöver!

Mvh/ Daniel

Gött! Vad tyckte du om gummit?
 

Sjobedan

Rolex
Gött! Vad tyckte du om gummit?

I början luktade det som fan. Det gillade jag inte alls. Men efter att doften hade lagt sig så var det helt ok.

Det blev mer och mer följsamt ju närmare jag kom att skicka iväg klockan. Jag har dock sköljt av gummit en gång tidigare då jag tyckte att det kändes smutsigt. (Ingen skön känsla) men jag kan absolut tänka mig en klocka med gummi i framtiden. Men kanske med en lite starkare färg. Typ orange... Jäkla @RicVin :p

Så, ja. Jag gillar gummit! :)
 
Topp