• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Mer trevligt på AP's hemsida, en serie (väldigt) begränsade "Royal Oak Offshore Selfwinding Tourbillon Chronograph".
Screen Shot 2017-01-18 at 22.41.29.png
 
Pratade med Nymans precis, och enligt han jag pratade med där skulle 15450 med blå tavla bli Boutique only.. Känns som att den kommer bli knepig att få tag i närmsta tiden i sådana fall dessvärre. Irriterande.

Hej Kronan och övriga intresserade av den kommande blå 15450
Jag pratade också med Nymans idag och fick först samma svar som du att den blå enbart skulle vara en "boutique edition". Men då hon sedan dubbelkollade med deras AP expert i butiken (vem det nu är) så rättade hon sig själv och berättade att så inte skulle vara fallet De hade inte fått exakt pris men trodde att den skulle ligga på ca 160' och att de hoppades på att den skulle dyka upp i butiken någon gång under juni månad!
Bra, va!
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Hej Kronan och övriga intresserade av den kommande blå 15450
Jag pratade också med Nymans idag och fick först samma svar som du att den blå enbart skulle vara en "boutique edition". Men då hon sedan dubbelkollade med deras AP expert i butiken (vem det nu är) så rättade hon sig själv och berättade att så inte skulle vara fallet De hade inte fått exakt pris men trodde att den skulle ligga på ca 160' och att de hoppades på att den skulle dyka upp i butiken någon gång under juni månad!
Bra, va!

Haha hurra! Där ser ni, allt är inte alltid som man tror att det är
 
15450 är i min uppfattning bättre på de flesta handleder än 15400 på grund av bättre storlek. Annars ingen större skillnad på verket!
 

Kronan

Omega
Hej Kronan och övriga intresserade av den kommande blå 15450
Jag pratade också med Nymans idag och fick först samma svar som du att den blå enbart skulle vara en "boutique edition". Men då hon sedan dubbelkollade med deras AP expert i butiken (vem det nu är) så rättade hon sig själv och berättade att så inte skulle vara fallet De hade inte fått exakt pris men trodde att den skulle ligga på ca 160' och att de hoppades på att den skulle dyka upp i butiken någon gång under juni månad!
Bra, va!
Fantastiskt!
 
  • Like
Reactions: JLW

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Insikten med vilken du distinkt sprider dina sanningar är fantastisk.
Jag skulle dragit precis samma slutsats utifrån det faktum att någon föredrar den i dina ögon monstruösa 15400 på 41mm (men helst 15300 och 15202 på 39mm) framför 15450 och dess 37mm.
Om man hellre bär något som är för stort för att det inte ska vara tjejstorlek, så.. :)
 
Topp