• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

PSV

Breitling
AP är kanon, jag föredrar de äldre 15300 modellerna

15300OR2.jpg


15300OR1.jpg
 

Fredrikbj

Breitling
Jag var och tittade på en 15202 på LW. Synd bara på det vita datumfönstret. På senare tid verkar det som referensen fått blått fönster, vilket är mycket snyggare. När kom det till? Dock ser det ut som det då drar iväg rejält i plånboken då.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jag var och tittade på en 15202 på LW. Synd bara på det vita datumfönstret. På senare tid verkar det som referensen fått blått fönster, vilket är mycket snyggare. När kom det till? Dock ser det ut som det då drar iväg rejält i plånboken då.

Det är blå (svart?) bakgrund på datumskivan på nuvarande 15202 som presenterades 2012 till 40-års jubileet av Royal Oak.

Från i onsdags ;)
IMG_6801.JPG
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Visade den för en KS'are förra veckan som var sugen på att ställa sig i kö på Nymans men ville prova en först.
Han nämnde nog någonting om ca 2.5 år?
Börjar bli lika galet som Nautilus 5711 :nailbiting:
Jag är också sugen att testa men är ju inte så lätt att hitta någon som har en rackare. Har så taniga handleder så är rädd att den inte kommer sitta bra.
2,5 år stämmer säkert, om inte ännu längre. Drygt som fan när man är sugen att köpa :hungry:
 
Topp