• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Fredrikbj

Breitling
Jag är också sugen att testa men är ju inte så lätt att hitta någon som har en rackare. Har så taniga handleder så är rädd att den inte kommer sitta bra.
2,5 år stämmer säkert, om inte ännu längre. Drygt som fan när man är sugen att köpa :hungry:

2,5 känns ju rätt segt. Får hoppas att listan åtminstone inte är full.
 

Oew

Rolex
Jag är också sugen att testa men är ju inte så lätt att hitta någon som har en rackare. Har så taniga handleder så är rädd att den inte kommer sitta bra.
2,5 år stämmer säkert, om inte ännu längre. Drygt som fan när man är sugen att köpa :hungry:
Blev erbjuden en samma dag i deras boutique i Milano. Är du sugen och är villig att ringa runt lite går det att lösa mycket snabbare än 2 år precis som med 5711.
 

Oew

Rolex
Deras boutiques får in ca 7 per år och övriga dealers oftast 1 fick jag höra genom kontakt med en boutique.
Har ingen aning om siffror men det kan säkert stämma. Grejen med alla de här långa kötiderna är att folk skriver upp sig för att de tror att de kommer ha pengar till den i framtiden, när samtalet sen kommer så är många inte redo med kortet så listan med 20 pers före dig kan krympa rätt fort.
 

Luminor

Cartier
2-Faktor
Har ingen aning om siffror men det kan säkert stämma. Grejen med alla de här långa kötiderna är att folk skriver upp sig för att de tror att de kommer ha pengar till den i framtiden, när samtalet sen kommer så är många inte redo med kortet så listan med 20 pers före dig kan krympa rätt fort.
Låter rimligt!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Spammar tråden idag med gårdagens bild på den smått gudomliga 15202 rosé :)
20170302_085141.jpg
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Är det någon här på forumet som äger en 15450ST.OO.1256ST.01? När jag kollar på AP´s hemsida så ska den även finnas i blått: 15450ST.OO.1256ST.03
Men den verkar vara omöjlig att få tag på, någon som vet varför?
Personligen så känns det som om 37mm hade varit helt perfekt...
 
Är det någon här på forumet som äger en 15450ST.OO.1256ST.01? När jag kollar på AP´s hemsida så ska den även finnas i blått: 15450ST.OO.1256ST.03
Men den verkar vara omöjlig att få tag på, någon som vet varför?
Personligen så känns det som om 37mm hade varit helt perfekt...

Möjligen Boutique Only. Hör med @Nymans Ur 1851 och se, de brukar vara snabba med svar och ger oftast utförliga svar! :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Är det någon här på forumet som äger en 15450ST.OO.1256ST.01? När jag kollar på AP´s hemsida så ska den även finnas i blått: 15450ST.OO.1256ST.03
Men den verkar vara omöjlig att få tag på, någon som vet varför?
Personligen så känns det som om 37mm hade varit helt perfekt...
Tror inte den är släppt än. Nymans får in den i butik först under sensommaren fick jag information om efter förfrågan.
 
Topp