• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ny G-shock!
DSC_0022.jpg
Stilren Ă„ hĂ„rd pĂ„ samma gĂ„ng! Har ocksĂ„ gĂ„tt Ă„ blivit sugen pĂ„ en sĂ„n trots att jag har en DW5600. Är det nĂ„n epidemi som gĂ„r eller??
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Stilren Ă„ hĂ„rd pĂ„ samma gĂ„ng! Har ocksĂ„ gĂ„tt Ă„ blivit sugen pĂ„ en sĂ„n trots att jag har en DW5600. Är det nĂ„n epidemi som gĂ„r eller??
Jag tror det. VĂ„ren brukar infalla tillsammans med influensa och g-shock epidemin. Kanske blir en pandemi i Ă„r.

Fast det Àr jÀvligt bra klockor. Jag föredrar helt klart DW modellerna.
 

Writer136

Panerai
Rastar min stÄlis lite idag.
Tog av lÀnken och kör den pÄ gummi istÀllet sen i somras. Gillar att den ser ut lite som en Hublot eller AP pÄ steroider hehe.
DSC_3864.JPG

Ps. Jag har en splitterny inköpt i somras pÄ lÀnk som jag enbart prövat efter lÀnkkortning som jag vill sÀlja men inte tagit mig för att lÀgga upp en annons pÄ den Àn om nÄgon skulle vara sugen att testa en stÄl-G till ett hyfsat pris.
 

Cryssarn

Rolex
Min fru köpte precis en baby G-shock och vi letar nytt band till den. Var Àr det bÀsta stÀllet som jag kan hitta lite band? vad Àr det jag mÀter sen för att fÄ rÀtt storlek? undersidan lug to lug?
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
IMG_3155.PNG
NĂ„gon som vet en beg Mudmaster tillsalu?
Den Ă€r tuff och jag har varit sugen pĂ„ den sedan den kom, men Ă€r rĂ€dd att den Ă€ndĂ„ Ă€r too much. Blir den inte jĂ€vligt klossig pĂ„ armen nĂ€r man inte har brandsoldatsjackan pĂ„ sig..? Är det nĂ„gon som har typ 18 cm handled med en Mudmaster pĂ„ sĂ„ man kan fĂ„ sig en bild av hur det ser ut?
 
Topp