• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
Är det nĂ„gon som har ett par bullbars till 56xx modellerna som ni bara avskyr och vill bli av med? :)
 

Andy McB

Rolex
Brutalt cool :)
IMG_20170317_133046.jpg
 

Psykel

Patek
Heads up: har en gul GWN-1000 Gulfmaster som gÄr ut pÄ köp och sÀlj inom dom nÀrmsta dagarna, om nÄn vill ha första tjing...
 

Hubbatix

Cartier
TyvÀrr tillrÀckligt gulsvart för att vara haram. Skulle kunna bli ett modprojekt, har sett bezel (bÄde resin- och metalldelen) och band pÄ nÀtet men lÀr nog bli aningens kostsamt tyvÀrr. Men tack för att du tog dig tid! :)
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Har blivit sugen pÄ att komplettera min 5610 med en square screwback.
Men... jag vill inte ha en gw5000, utan helst en med modul som visar tiden i alla modes.
Är det nĂ„gon hĂ€r som kan hjĂ€lpa till med vilka modeller jag bör leta efter? Helst inte för gamla dĂ„ jag upskattar EL.
Önskelistan pĂ„ mao: square, screwback, tid oavsett lĂ€ge och EL.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Fördubblade min g-shock-samling hÀromdagen. En 6900 för tjugo spÀnn, förra Àgaren visste inte om den fungerade.
Fick igÄng den hjÀlpligt efter batteribyte. NÄgonting har fÄtt sig en smÀll sÄ det vr lite svÄrt att fÄ modulen pÄ plats sÄ att alla knappar fungerar.
Valde att köra utan urtavlan, blev ganska frÀnt pÄ nÄgot sÀtt.
IMG_20170323_153159.jpg IMG_20170321_065537.jpg
 

Sorubim

Audemars
Har blivit sugen pÄ att komplettera min 5610 med en square screwback.
Men... jag vill inte ha en gw5000, utan helst en med modul som visar tiden i alla modes.
Är det nĂ„gon hĂ€r som kan hjĂ€lpa till med vilka modeller jag bör leta efter? Helst inte för gamla dĂ„ jag upskattar EL.
Önskelistan pĂ„ mao: square, screwback, tid oavsett lĂ€ge och EL.
Jag gissar att @Fujoor kan hjÀlpa dig. Han har haft flera olika screwbacks, vet jag.
 
Topp