• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Var ute och agerade skogsfjant, det var kul. Nu satte sig dock grill-lukten i gummit :facepalm: nÄgra tips? :)
IMG_20170408_140832.jpg
 

andyholmes

Breitling
Är lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Vad tror ni blir snyggast, orange eller gul (med negativ display)?
s-l1000.jpg
002.jpg


Givo mig rÄd i denna svÄra timme
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Vad tror ni blir snyggast, orange eller gul (med negativ display)?
s-l1000.jpg
002.jpg


Givo mig rÄd i denna svÄra timme


"En G-Shock gul blir aldrig ful!
Ja, ta en gul, sÄ blir det kul!
PĂ„ stranden eller poolen - inget strul!"
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Är lite i valet och kvalet om vilka sommarklĂ€der jag ska skaffa till min g-shock, har en gw-m5610bc (den svartsvarta med lĂ€nk) just nu
Vad tror ni blir snyggast, orange eller gul (med negativ display)?
s-l1000.jpg
002.jpg


Givo mig rÄd i denna svÄra timme
Tycker att orange Àr coolast medan den gula Àr lite mer diskret (om man nu kan kalla denna gula diskret öht) och sommaraktig! :)
 

Chumba

Rolex
IMG_20170412_175411-01.jpeg
Äntligen har man fĂ„tt tag i en sĂ„dan hĂ€r. Stor, kaxig, fullsmetad med funktioner och typ omöjligt att se vad tiden Ă€r förutom nĂ€r det Ă€r mörkt och man lyser upp den. Precis som det ska vara med andra ord..:cool:
 
Topp