• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LordJCS

Breitling
HÀr kommer bild pÄ 7900b1 pÄ begÀran av @Fujoor.

WP_20170429_16_00_07_Pro.jpg
 

Huntsman

Omega
DÄ jag sjÀlv har smala handleder sÄ talar det emot att jag införskaffar en, om jag nu inte kan fÄ tag i adaptrarna för att kunna köra med nato strap pÄ den.

Visst kan det kÀnnas lite avigt att köra nato pÄ en G-Shock av denna kalibern. Men men, vad gör man nÀr man gillar G-Shocks och har smala handleder.

Kör natoband pÄ min Rangeman, funkar kanonbra pÄ mina relativt smala handleder..!
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
MÄnga som hÄller till i den hÀr trÄden kÀnner sÀkert redan till den och vad den handlar om men om man som exempelvis jag inte alls Àr kunnig nÀr det gÀller G-shocks verkar sidan pÄ lÀnken ha en hel del nyttiga tips. Finns Àven samlat nÄgra andra lÀnkar dÀr till sidor som handlar om ytterligare nÄgra saker som kan finnas anvÀndning för.

http://mygshock.com/wiki/Repair_and_Disassembly
 

LordJCS

Breitling
Sitter pÄ balkongen och "matar" slitvargen med solsken medan en sjÀlv knÀppt en pilsner efter jobbet

Kan bara konstatera att en kunde haft det
betydligt mer obekvÀmt om en sÀger sÄ.

WP_20170502_17_22_57_Pro.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Den sista G-shocken som fick en screwback! G-shocken som skapades för att fira mileniumskiftet. G-2000! HÀr Àr den Ànnu ovanligare JDM varianten av G-2000, a.k.a "VIPER". Har en, i mitt tycke, perfekt storlek. Stor som en 5600 men rejÀl kÀnsla dÄ hela boetten Àr i metall!

DSC_0017.jpg
DSC_0009.jpg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den sista G-shocken som fick en screwback! G-shocken som skapades för att fira mileniumskiftet. G-2000! HÀr Àr den Ànnu ovanligare JDM varianten av G-2000, a.k.a "VIPER". Har en, i mitt tycke, perfekt storlek. Stor som en 5600 men rejÀl kÀnsla dÄ hela boetten Àr i metall!

DSC_0017.jpg
DSC_0009.jpg
Grym!
 
Topp