• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
BĂ€sta beatern alla kategorier...

IMG_0085.JPG
 
SÄn hÀr jag, Àr ngn intresserad sÄ ska jag sÀlja den :)
Tkr oxÄ den Àr tung men anvÀnder den aldrig :/
 

Sorubim

Audemars
Det hÀr var ju ett coolt samarbete och annorlunda förpackning för nörden och g-shock samlaren.
Förpackningen Àr ju perfekt för att gömma vÀrdesaker i förresten. Har en likadan fakesprayburk dÀr man kan skruva av locket och gömma saker i men den har ett vanligt spraymÀrke pÄ sig sÄklart.
http://www.prnewswire.com/news-rele...ed-edition-collaboration-watch-300445231.html

http---hypebeast.com-image-2017-04-stash-g-shock-ga100st-watch-2.jpg
nice.gif


Hittade en unboxingvideo...
 
Senast Àndrad:

Fujoor

Patek
2-Faktor
Den Àr fördjÀvla snygg alltsÄ. Saknar min Rangeman ibland. Synd att den ska vara sÄ stor bara.

Och sÄ ska Casio ha de dÀr stela banden som gör de sÄ stora pÄ höjden. :/
HÄller med. Jag klarar nÀtt och jÀmnt bÀra den. Köpte Àven HÀromdagen en Protrek med samma funktioner för dom dagar jag inte orkar bÀra rangeman. Men har man den en vecka sÄ vÀnjer man sig :)
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den finns Àven pÄ eBay frÄn flertalet sÀljare. OsÀker pÄ var tull+momsrisken Àr som störst. Vissa Àr det vÀl garanterat tull frÄn.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Förvisso, men sÄ att man tar det i beaktning dÄ det ÀndÄ ger en viss skillnad. Visste inte om det var tull+moms frÄn de dÀr Rakuten.

Betalar ju hellre 1500 Àn 2000 om det gÄr.
Rakuten brukar vara strikta med att skriva exakt vÀrde. Skulle nog sÀga att du Äker pÄ allt om du köper dÀrifrÄn!
 
Topp