• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
ramlade över den här på instagram igår, en 5711 som måste vara väldigt älskad av sin ägare
5711.jpg
Skulle inte handla en i det skicket. Men mycket gärna äga en som man själv mejslat.
/j
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Det är trots allt lite skönt att se hans inställning till materiela ting som en klocka trots allt är.
Tycker säkert dom på Patek också som kämpar och sliter med att få till finishen på klockan och sen hanterar någon den sådär :( Sen håller jag med att det hade varit lite skönt att ha dom pengarna att lägga på det och använda den exakt som man själv behagar.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tycker säkert dom på Patek också som kämpar och sliter med att få till finishen på klockan och sen hanterar någon den sådär :( Sen håller jag med att det hade varit lite skönt att ha dom pengarna att lägga på det och använda den exakt som man själv behagar.
Jag tror inte de misstycker, det visar bara att även om det är en lyxklocka så är det en ordentlig jävel som tål att användas även utanför kontoret.
 

marmot

Panerai
Har alltid hatat 5167, men nu gillar jag den plötsligt och vill köpa en. Vad ska man betala för ett ex med full set och i toppskick, säg från 2015-2016 och därmed under garanti? 155-160k?
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Underbar bild! Jag blir riktigt sugen på en, även om jag inte testat någon och den nog spelar några ligor högre än vad jag "borde" titta på...
Vad är listpriset på 5712:an? Går den lika svår att få tag på i butik som 5711?

Köpte min första 5712'a utan att ha sett en, och det var väldigt över mitt maxtak då.. men inte ångrat det en sekund.
Är nog väldigt svårt få tag i via AD ny.. tror jag.
 
Topp