• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chuck

Patek
2-Faktor
Tänkt på detta 100ggr och nu är det dags. seiko,patek,Tudor,casio,Orient osv Tråden men ingen Rolex tråd? Den börjar idag och varför inte samla all kunskap om fabrikatet Rolex i en tråd? Precis som de övriga trådarna.

Äger för tillfället ingen själv men tycker denna är extremt läcker! Yachtmaster, en av de coolaste sportklockor jag kunnat ha 24/7

image.jpeg


Nån som sitter på denna ovanliga skönhet? Posta gärna en bild!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Jag gillade faktiskt min 116600 riktigt mycket om jag ska vara ärlig. Det är en ruggigt välavvägd klocka som kändes väldigt stabil, framförallt vad gäller krona och länk.


Har man många fina klockor så känns den given men den var samtidigt som den var bra väldigt detaljlös och ointressant. Detaljerna på visare och tavla kunde man tyvärr sällan se pga ... Ja, ni vet. Oftast såg den ut som på bilden ovan. Det fanns förresten inte så många detaljer att studera ändå så det kanske kvittar. :D
 
Senast ändrad:

Chuck

Patek
2-Faktor
Vi måste ha en gemensam Rolle tråd, ta upp frågor ni alltid tänkt men aldrig postat typ:

Kommer 3130/35 ersättas med Tudors inhouse verk?
 
P

Philippe Stern

Guest
Kommer 3130/35 ersättas med Tudors inhouse verk? Vad tror du, @Compiss? Eller när får DD 36mm nytt verk och förstärkt länk?
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Vi måste ha en gemensam Rolle tråd, ta upp frågor ni alltid tänkt men aldrig postat typ:

Kommer 3130/35 ersättas med Tudors inhouse verk?
Varför skulle ett rolexverk ersättas med ett tudorverk? :hilarious:
Jag fortsätter med bildkavalkaden istället.
16710 (på lån)
image.jpeg
image.jpeg

17014
image.jpeg

& en hulk (116610lv)...
image.jpeg

Min gamla 14060
image.jpeg

Och lite blandat kul som man provat
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Okej börjar då... För hur mycket och var kan man få tag på länkbitar för vintage... (jubilee främst)
 
Topp