• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MaziK

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Det blev ett köp pÄ Bic! Förhoppningsvis blir det till köp :D
Visar sen vad det blev :)

Inte i SEIKOs egna butik, men i de andra.

Jag skulle vilja sÀga att prutmöjligheterna i japan Àr mycket sÀmre Àn i sverige. Du kan ju alltid försöka men förvÀnta dig inget. Chansen finns att de istÀllet tar illa upp eftersom det antyder att de försöker lura dig pÄ pengar med ett för högt pris.

Kan rekommendera yodobashi camera och nÀmnda bic camera. De har butiker lite överallt i Tokyo. Yodobashi har en gigantisk butik i akihabara som Àr lite kul att se. Din vÀn som bor i japan kan ocksÄ skaffa ett "point card" som ger 10% (pÄ yodobashi iaf) tillgodo pÄ allt du köper. Köp en klocka för 100000 yen och fÄ 10000 yen i tillgodo pÄ allt i affÀren.
 

john b

Rolex
Skulle ett brunt alligator passa pÄ denna?!
Å andra sidan Ă€r titanlĂ€nken riktigt lĂ€tt och skön att bĂ€ra till klockan.
SBGA127
DSC_0162%25257E2.jpg

Skulle passa bra. Om det Àr dyrt och fint med stora fjÀll (eller vad det nu heter)
Allra bÀst skulle den förstÄs passa pÄ min arm, med vilket band som helst.
Du har sÀkert en resa att finansiera?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)
 

Geparden

Audemars
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)
Fina! Speciellt den utan siffror. Hur Àr storleken? Dra till med ref ocksÄ nÀr du ÀndÄ Àr i farten, för ordningens skull?;)
 

Blackmore

Panerai
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)

Fina, speciellt den med siffror.
 

Sorubim

Audemars
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)

Haha. Paketöppning pÄ lunchhaket :D . Gratulerar! Gillar den utan siffror. Ska bli intressant att höra mer ingÄende info framöver, visst var det sÄ att det inte Àr helt okomplicerat att stÀlla in datum pÄ det dÀr verket (nÀr du ploppar i nytt batteri)?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)
Skitsnygga! Grattis! Tycker den grÄa Àr snÀppet finare!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
VĂ€nta tills man kommer hem?
Aldrig! Vi kör en öppning medans jag vÀntar pÄ min kebabtallrik.
image.jpg
image.jpg

Dubbla paket, mycket bra.

image.jpg

O ja! TvÄ syskon!

image.jpg
image.jpg


BÄda snygga i bra skick men jag kommer behöva flytta lite lÀnkbitar för i dagslÀget Àr bÄda lÀnkarna för korta. Den silvriga behöver Àven nytt batteri men det visste jag redan.

8F32, +-20 sekunder/Ă„r, evighetskalender.
:)
Riktigt frÀscha skulle jag vilja sÀga!
Bra köp!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack pojkar! Ska byta batteri pÄ den silvriga och sno lite lÀnkbitar frÄn den sedan fÄr nog nÄgon med smÄ hanleder ta över den. :)
Återkommer med lite fler bilder och mĂ„tt nĂ€r jag hunnit gulla lite med klockorna.
 
Topp