• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MĂ„berg

Panerai
SlÀnger upp en bild pÄ höstlinjen. Börjar gilla gummin mer o mer.

20161022_111213.jpg

Gröna matchar bÀttre i verkligheten.

Snyggt, vad Àr det för ref pÄ den gröna? :)
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
BestÀllde en Seiko Prospex Baby tuna igÄr ett impulsköp,kÀndes Àven som priset va ok 2895kr?
SlÀng gÀrna upp bilder ni som har,och Àr ni nöjda?
Gaaah vill ha hem den NU:)
 

SSL

Audemars
Kan vi inte göra en stege för Seikos olika modeller? KvalitetsmÀssigt och prismÀssigt.

LÀngst ner mÄste vi ha Seiko 5 och quartzarna som sÀljs pÄ bla Klockmaster. Sen har vi bla SKX, SARB, SARX. I Sverige har jag sett bla Sportura, Prospex, Velatura. Sen Astron och Grand Seiko. Det finns mycket kunskap hÀr i trÄden sÄ en komplett stege pÄ de olika modellerna vore kul.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan vi inte göra en stege för Seikos olika modeller? KvalitetsmÀssigt och prismÀssigt.

LÀngst ner mÄste vi ha Seiko 5 och quartzarna som sÀljs pÄ bla Klockmaster. Sen har vi bla SKX, SARB, SARX. I Sverige har jag sett bla Sportura, Prospex, Velatura. Sen Astron och Grand Seiko. Det finns mycket kunskap hÀr i trÄden sÄ en komplett stege pÄ de olika modellerna vore kul.
Det finns ju extremt mÄnga linjer om minska ta hela historiken ocksÄ, din lista ovan rÀcker ju rÀtt lÄngt. :)
 

mchamoun

Cartier
Letar efter nÄgon som Àr kunnig inom moddning av skx007 klockor och som bor i Stockholms omrÄdet.

Det Àr nÀmligen sÄ att jag har ett litet projekt pÄ en skx007 till lillebrorsan dÀr allt förutom urverk och krona skall bytas ut och undrar om nÄgon kan tÀnka sig genomföra detta för en liten peng? Jag Àr novis inom Àmnet och jag har inte heller verktygen för att göra det sjÀlv.

Personen skall bo i Stockholms omrÄdet. Jag har varit i kontakt med andra pÄ forumet som kan genomföra arbetet men som tyvÀrr inte bor i Stockholm och jag vill dubbelkolla om det finns nÄgon annan i omrÄdet dÄ jag vill undvika att frakta sakerna.

PMa mig för att ta diskussionen vidare!
 

dnill

Cartier
2-Faktor
NÄgon som vet om det grÄa gummit som levererades med seiko Zimbe (SRPA19) gÄr att köpa löst frÄn seiko? Eller nÄgon som vill sÀlja sitt till mig?:)
 
Topp