• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

FatboySlin

Breitling
808c92b04c24546287c6e5eb21b94217.jpg

Den hÀr tycker jag Àr nice, nÄgot dyr dock. KX309, design Naoto Fukasawa.
 

cycleMagnus

Panerai
Sista dagarna pÄ pappaledigheten, Ängesten över att börja jobba igen Àr ytterst pÄtaglig. Det fÄr SKZ330 rÄda bot pÄ för stunden.
Plus att det Àr kul att bÀra en Seiko som Rolex gjort en hommage pÄ ;)
IMG_3823.JPG
Den var ju fin, hittade en pÄ Amazon med svenskt day wheel :)
81nKp1v4G8L._UY700_.jpg

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00I...1_3?ie=UTF8&psc=1&refRID=TQHMJX266SBNEWEB6HQ9

Fast nu nÀr bilden var stor ser man ju att det Àr nÄgot mysko med den...
 
Har en seiko turtle med sne inner-ring. Hört att det Àr ett vanligt problem bland turtles. GÄr det att ÄtgÀrda? IÄfall hur mycket kostsr det? Tack pÄ förhand!
 

ARTEA

Omega
Den var ju fin, hittade en pÄ Amazon med svenskt day wheel :)
81nKp1v4G8L._UY700_.jpg

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00I...1_3?ie=UTF8&psc=1&refRID=TQHMJX266SBNEWEB6HQ9

Fast nu nÀr bilden var stor ser man ju att det Àr nÄgot mysko med den...

Tror som tidigare sagts att det mest troligt Àr tyska samt att den du lÀnkade Àr Stargate 2 (SRP500), lite annorlunda frÄn Birchgroves som Àr Stargate 1 (SKZ330), riktigt snygga bÄda tvÄ!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Har en seiko turtle med sne inner-ring. Hört att det Àr ett vanligt problem bland turtles. GÄr det att ÄtgÀrda? IÄfall hur mycket kostsr det? Tack pÄ förhand!
Har samma pÄ min skx007. TÀnkte öppna den sjÀlv, rÀta till den och lÀgga en pytteliten klick lim nÄnstans sÄ den knte flyttar sig igen. Bara kika pÄ tuben hur du öppnar och fÄr bort kronan :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har en seiko turtle med sne inner-ring. Hört att det Àr ett vanligt problem bland turtles. GÄr det att ÄtgÀrda? IÄfall hur mycket kostsr det? Tack pÄ förhand!
Sett bilder pÄ att chapter ringen Àr passade i boetten pÄ de dÀr sÄ det lÀr böi meckigt om du ska fixa det.
 

Broke

Omega
2-Faktor
Fick hem min första seiko idag. Velade mellan denna och SARB017. Men det var nÄgot med denna. SlÀngde pÄ ett Nato jag hade liggandes och trivs redan. NÄgon som har tips pÄ var man kan fÄ tag pÄ ett nytt glas för en rimlig peng?
IMG_20161129_202501.jpg
 
Senast Àndrad:
Topp