• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
En ny sheriff i stan.
7c43-7000
20170103_183849.jpg
 

Case

Panerai
Ett paket lÄg hemma och vÀntade pÄ mig nÀr jag kom hem idag. Eller, det Àr snarare jag som vÀntat i tre veckor pÄ att komma hem och öppna det....

InnehÄllet var magiskt. Jag har nu i min Àgo den klocka som gör att ni kan stÀnga trÄden @Molle @yonsson. Den ultimata Seiko klockan har landat; 7T32-6889. Alla gamla mögliga dykare ni skrapar fram kan slÀnga sig i Marianergraven. :wideyed:;):happyhappy:

IMG_8349.JPG
IMG_8347.JPG
IMG_8346.JPG
IMG_8348.JPG

Kronograf, alarm, andra tidszon, 150m WR, vridring som klickar stabilt som en SKX. Borstat och polerat guld och vinröd sunburst!

Daytona got nothing on this bitch!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Ett paket lÄg hemma och vÀntade pÄ mig nÀr jag kom hem idag. Eller, det Àr snarare jag som vÀntat i tre veckor pÄ att komma hem och öppna det....

InnehÄllet var magiskt. Jag har nu i min Àgo den klocka som gör att ni kan stÀnga trÄden @Molle @yonsson. Den ultimata Seiko klockan har landat; 7T32-6889. Alla gamla mögliga dykare ni skrapar fram kan slÀnga sig i Marianergraven. :wideyed:;):happyhappy:

IMG_8349.JPG
IMG_8347.JPG
IMG_8346.JPG
IMG_8348.JPG

Kronograf, alarm, andra tidszon, 150m WR, vridring som klickar stabilt som en SKX. Borstat och polerat guld och vinröd sunburst!

Daytona got nothing on this bitch!
Nice! Ett oxblodsalligatorband pÄ den dÀr sÄ Àr du hemma :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Hemkommen frÄn bukten :)
Riktigt nöjd med skicket dock Àr den nÀstan 1,5min snabb per dygn sÄ lÀr ge mig pÄ att justera lite.
InvÀntar shark mest till den nu ocksÄ. Funderar starkt pÄ grön insert till den, vad tror ni?
20170104_123615.jpg
 
Topp