• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Dressare pÄ 38-41mm under GS priser med automatverk. Sarx033 skulle vara snyggt utan de blÄa visarna.
Kolla pÄ cocktail time och sarx013? Kanske kan vara nÄgot? Finns ju Sarb035 ocksÄ om bandhornen faller en i smaken.
SjÀlv hade jag nog gÄtt pÄ en SDGM001. Mycket vacker.
 

Kapten Baines

Cartier
2-Faktor
IMG_4108.JPG

-12 sekunder/dag efter service och att synkat den mot appen exact time under 1 vecka, hur tickar era 6309-7040?
Jag har tvÄ 6306 - bÄda Àr servade nyss, bÄda Àr omkring 40 Är gamla och bÄda ligger runt minus 10 sekunder per dag. Vilket Àr fantastiskt tycker jag - i synnerhet om man betÀnker att det gÄr 86400 sekunder pÄ ett dygn.
 

Fezze

Omega
Tack! dock Àr den framhÀvd. Inserten Àr begagnad. Tavlan Àr en AM tavla som jag tyckte var lite för blÄ sÄ jag körde med en tÀndare mot den ett tag (sjÀlvklart isÀrplockad frÄn verket) för att fÄ en mörkare yta pÄ den, inte helt nöjd sÄ jag har faktiskt bestÀllt en tavla och visare frÄn en SKX007. DÄ jag har ett 7009 verk i denna sÄ har jag Àven dag som gömmer sig bakom nuvarande tavla. tror det blir riktigt bra, annars sÄ bestÀller jag mig ett 7S26c verk :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tack! dock Àr den framhÀvd. Inserten Àr begagnad. Tavlan Àr en AM tavla som jag tyckte var lite för blÄ sÄ jag körde med en tÀndare mot den ett tag (sjÀlvklart isÀrplockad frÄn verket) för att fÄ en mörkare yta pÄ den, inte helt nöjd sÄ jag har faktiskt bestÀllt en tavla och visare frÄn en SKX007. DÄ jag har ett 7009 verk i denna sÄ har jag Àven dag som gömmer sig bakom nuvarande tavla. tror det blir riktigt bra, annars sÄ bestÀller jag mig ett 7S26c verk :)
Jag tycker de Àr kul med moddade klockor.
Kör hÄrt! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack! dock Àr den framhÀvd. Inserten Àr begagnad. Tavlan Àr en AM tavla som jag tyckte var lite för blÄ sÄ jag körde med en tÀndare mot den ett tag (sjÀlvklart isÀrplockad frÄn verket) för att fÄ en mörkare yta pÄ den, inte helt nöjd sÄ jag har faktiskt bestÀllt en tavla och visare frÄn en SKX007. DÄ jag har ett 7009 verk i denna sÄ har jag Àven dag som gömmer sig bakom nuvarande tavla. tror det blir riktigt bra, annars sÄ bestÀller jag mig ett 7S26c verk :)
Ska du köpa urverk ocksÄ sÄ Àr du ju nÀstan uppe i priset för en beggad skx. :D
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Hej seikogalningar! Letar seikodykare att lÀgga undan till min son som föddes i september 2016. TÀnkte leta upp en SRP77X eller SKX tillverkad just denna mÄnad, dvs serienr som börjar pÄ 69. SÄ kolla nu baksidan pÄ alla klockor ni köpt senaste tiden och hittar ni en passande med rÀtt nr köper jag den gÀrna eller byter mot en sprillans ny av samma modell. Sorry för annonseringen hÀr i trÄden men har fÄtt för mig att aktiviteten pÄ köpes-delen av forumet Àr lite lÀgre Àn i denna eminenta trÄd.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej seikogalningar! Letar seikodykare att lÀgga undan till min son som föddes i september 2016. TÀnkte leta upp en SRP77X eller SKX tillverkad just denna mÄnad, dvs serienr som börjar pÄ 69. SÄ kolla nu baksidan pÄ alla klockor ni köpt senaste tiden och hittar ni en passande med rÀtt nr köper jag den gÀrna eller byter mot en sprillans ny av samma modell. Sorry för annonseringen hÀr i trÄden men har fÄtt för mig att aktiviteten pÄ köpes-delen av forumet Àr lite lÀgre Àn i denna eminenta trÄd.
DÄ fÄr du nog vÀnta lite dÄ de troligtvis inte kommit till butikerna Àn. :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Hej seikogalningar! Letar seikodykare att lÀgga undan till min son som föddes i september 2016. TÀnkte leta upp en SRP77X eller SKX tillverkad just denna mÄnad, dvs serienr som börjar pÄ 69. SÄ kolla nu baksidan pÄ alla klockor ni köpt senaste tiden och hittar ni en passande med rÀtt nr köper jag den gÀrna eller byter mot en sprillans ny av samma modell. Sorry för annonseringen hÀr i trÄden men har fÄtt för mig att aktiviteten pÄ köpes-delen av forumet Àr lite lÀgre Àn i denna eminenta trÄd.

Kanske lyckas pricka in nya gröna lim ed turtlen :)
 
Topp