• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
6309-7290 med tavla frÄn 6309-7040 (turtle) :)
IMG_1130.JPG
 
UppmÀrksammade idag nÀr jag skulle stÀlla in dag (oklart vilket sprÄk) pÄ min snkk att det finns 14 olika alternativ. Ska det vara sÄ eller har jag köpt nÄgon helknassig version?
Edit: efter kollat lite noggrannare sÄ verkar det vara bÄde spanska och engelska. Dock blir det mÄndag tvÄ gÄnger detsamma med tisdag Osv.
 

leiden

Rolex
UppmÀrksammade idag nÀr jag skulle stÀlla in dag (oklart vilket sprÄk) pÄ min snkk att det finns 14 olika alternativ. Ska det vara sÄ eller har jag köpt nÄgon helknassig version?
Edit: efter kollat lite noggrannare sÄ verkar det vara bÄde spanska och engelska. Dock blir det mÄndag tvÄ gÄnger detsamma med tisdag Osv.
Extra lÄnga veckor alltsÄ, vÀlj att se det positivt Àven om det Àr kÀmpigt med tvÄ mÄndagar efter varandra ;):D
 

Psykel

Patek
UppmÀrksammade idag nÀr jag skulle stÀlla in dag (oklart vilket sprÄk) pÄ min snkk att det finns 14 olika alternativ. Ska det vara sÄ eller har jag köpt nÄgon helknassig version?
Edit: efter kollat lite noggrannare sÄ verkar det vara bÄde spanska och engelska. Dock blir det mÄndag tvÄ gÄnger detsamma med tisdag Osv.
Standard med tvÄ sprÄk pÄ sÄnna dagskivor.
 

Bazsy

Cartier
UppmÀrksammade idag nÀr jag skulle stÀlla in dag (oklart vilket sprÄk) pÄ min snkk att det finns 14 olika alternativ. Ska det vara sÄ eller har jag köpt nÄgon helknassig version?
Edit: efter kollat lite noggrannare sÄ verkar det vara bÄde spanska och engelska. Dock blir det mÄndag tvÄ gÄnger detsamma med tisdag Osv.
Det Àr ju sÄ man byter sprÄk pÄ dagskivan men sedan flyttas den fram med 2 "dagar" varje natt. Du kan testa genom att stÀlla klockan genom midnatt.
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Cool! Ser ut att vara i rÀtt bra skick. MÄnga 7a38'or Àr ju rÀtt medtagna. Nu fÄr du börja hÀnga pÄ det 7a38-forumet och bli utskÀlld hela tiden av den bistre admin. ;)
Hehe. Ingen kronograf kille. Men forumet har man kollat in. Rikrigt skön nivÄ pÄ detaljerna dÀr.
 
Topp