• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Psykel

Patek
PÄ tisdagar kör man modern Seiko-dykare, vÀl?
IMG_4299.JPG
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Efterlysning: NÄgon som sitter pÄ en 6458 bezel insert (kan ta hela bezeln+insert om det skulle vara sÄ)? Skick kan vara NOS, drunkningsmoddad eller nÄgot dÀr emellan, spelar ingen roll.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Onekligen en lÀttfotad klocka om en lÀgger lite tid. Har min pÄ oyster med, sjukt skönt. Enda Àr helvetet med att fÄ pÄ och av det, sÄ borde köpa en till skx att ha pÄ Nato :D
Jag kör med vanliga fatbars och inte strapcodes egna och det Àr mycket enklare att ta av. Jag fick visserligen ett bergeron verktyg av min sambo sÄ allting gÄr lÀtt att ta av :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag kör med vanliga fatbars och inte strapcodes egna och det Àr mycket enklare att ta av. Jag fick visserligen ett bergeron verktyg av min sambo sÄ allting gÄr lÀtt att ta av :)

Kör ocksÄ fat bars, ena sidan gÄr in lÀtt andra inte. Mer ÀnlÀnkens fel som Àr vÀldigt tajt fit... men bra lÀnk i övrigt sÄ skitsamma, repor har den ÀndÄ :)

Varför skulle man ta av oystern öht?! ;)

För att jag tÀnker att det Àr kul variera, i nÄgon timme sen sitter det pÄ igen. Tycker dock min 007 med 171 bezel gör sig bra pÄ Nato/gummi. Blir mkt stÄl pÄ lÀnk Àven fast det Àr snyggt med :)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Kör ocksÄ fat bars, ena sidan gÄr in lÀtt andra inte. Mer ÀnlÀnkens fel... men bra lÀnk i övrigt sÄ skitsamma :)



För att jag tÀnker att det Àr kul variera, i nÄgon timme sen sitter det pÄ igen. Tycker dock min 007 med 171 bezel gör sig bra pÄ Nato/gummi. Blir mkt stÄl pÄ lÀnk Àven fast det Àr snyggt med :)
Jag fick nya ÀndlÀnkar men dom sitter inte bra ÀndÄ. Man fÄr meka ett tag för att den skall sitta pÄ. Men har bestÀllt en 009a dÀr tanken Àr att den skall fÄ ha lÀnk hela tiden sÄ kan jag ha 007an pÄ nato.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag fick nya ÀndlÀnkar men dom sitter inte bra ÀndÄ. Man fÄr meka ett tag för att den skall sitta pÄ. Men har bestÀllt en 009a dÀr tanken Àr att den skall fÄ ha lÀnk hela tiden sÄ kan jag ha 007an pÄ nato.

Mm det Àr lite meck, sen Àr mitt verktyg intr bra heller sÄ ingen bra kombo. Men gÄr med vÄld :D Hade ocksÄ tÀnkt köpa en ny skx, var nÄgra Är sedan men gÄr ju hitta rÀtt billigt. Dock inte valt Àn om det blir 009, en till 007, 035 eller 011. Lite kul med fÀrg till sommaren :)
 
Topp