• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Man kommer alltid tillbaka till den hÀr. Sbdx001 pÄ lÀnk tills nytt gummi kommer.
IMG_20170309_200400_591.jpg
Vilket gummi blire?
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Hej alla Seiko-fanatiker!

Jag tÀnkte införskaffa mig en ny SEIKO SCUBADIVER - SKX007K2. Det billigaste jag hittar Àr egentligen 3000 kr pÄ nÀtet, men det kÀnns ju som att det borde gÄ hitta billigare.
SÄ till min frÄga; Àr det nÄgon som sitter pÄ en sÀker hemsida som sÀljer denna skönhet till ett bra pris (lÀs 'bÀttre pris')?

Help a brother out :D Tack pÄ förhand!


:heart::seiko::heart:
 

Pet79

Omega
Hej alla Seiko fantaster,
Jag har köpt en srp 773 med gummi gummi lÀnk, ska nu montera ett "aftermarket bracelet" men tyvÀrr sÄ kan jag inte anvÀnda de feta springbars som tillhör gummi-bandet. De Àr för feta för den lÀnken jag har köpt. Har ni nÄgra tips pÄ springbars som passar men inte Àr sÄ feta. Var kan jag hitta dessa? Tacksam för all hjÀlp:)
 

Bilagor

  • IMG_0338.JPG
    IMG_0338.JPG
    144.8 KB · Visningar: 28

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Hej alla Seiko-fanatiker!

Jag tÀnkte införskaffa mig en ny SEIKO SCUBADIVER - SKX007K2. Det billigaste jag hittar Àr egentligen 3000 kr pÄ nÀtet, men det kÀnns ju som att det borde gÄ hitta billigare.
SÄ till min frÄga; Àr det nÄgon som sitter pÄ en sÀker hemsida som sÀljer denna skönhet till ett bra pris (lÀs 'bÀttre pris')?

Help a brother out :D Tack pÄ förhand!


:heart::seiko::heart:
Skywatches har den för typ hÀlften :)
 

Hubbatix

Cartier
Hej alla Seiko fantaster,
Jag har köpt en srp 773 med gummi gummi lÀnk, ska nu montera ett "aftermarket bracelet" men tyvÀrr sÄ kan jag inte anvÀnda de feta springbars som tillhör gummi-bandet. De Àr för feta för den lÀnken jag har köpt. Har ni nÄgra tips pÄ springbars som passar men inte Àr sÄ feta. Var kan jag hitta dessa? Tacksam för all hjÀlp:)
GÄ bakÄt en aning i trÄden, detta behandlades för inte alls mÄnga sidor sedan. :bookworm::)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor

VioletBread

Cartier
2-Faktor
FrÄga ang bezel pÄ dykare (eg allmÀnt, men i mitt fall en SKX007): Om man tar loss den för att t ex byta packning eller göra rent, Àr WR fortfarande intakt?
 
Topp