• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har varit sÄ uppslukad av G-shocks men idag hade jag skx pÄ!
DSC_0001.jpg
DSC_0017.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Bandsprintarna till spÀnnet pÄ min Jubilé-lÀnk (original Jubilé-lÀnken till SKX 007) hÄller pÄ att ge upp. Tycks vara 18 mm breda men Àr det nÄgon som vet hur tjocka sjÀlva Àndarna Àr? AlltsÄ tjocklek vid hÄlen i spÀnnet.. Vad ska man bestÀlla?
@yonsson kanske vet?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bandsprintarna till spÀnnet pÄ min Jubilé-lÀnk (original Jubilé-lÀnken till SKX 007) hÄller pÄ att ge upp. Tycks vara 18 mm breda men Àr det nÄgon som vet hur tjocka sjÀlva Àndarna Àr? AlltsÄ tjocklek vid hÄlen i spÀnnet.. Vad ska man bestÀlla?
@yonsson kanske vet?
Är ganska sĂ€ker pĂ„ sttt det Ă€r 1,5mm tjocklek. Jag hade köpt ett kitt frĂ„n eBay med 1,5mm tjocklek i varierande storlekar. Kostar inte sĂ„ mycket och dĂ„ har du sĂ„ du klarar dig i flera Ă„r.
 
C

Coach

Guest
Är det nĂ„gon som har erfarenhet frĂ„n nĂ„gon av dessa modeller ? Gillar designen.
SSC017
SSC021P1
 
Topp