• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

Patek
2-Faktor
IMG_2536.JPG
 

SLA017

Panerai
Är det bara jag som har problem med att seiko's hĂ„l pĂ„ armbanden sitter alltid ett halvt hĂ„lavstĂ„nd fel?
 

Bazsy

Cartier
Passar gör det men tycker du inte den blir för hög och ytterligare onödigt topptung?

Jag upplevde inte det som störande pÄ nÄgot sÀtt. Fortfarande har den sÄ.

Den Ànda störande Àr folk pÄ jobbet frÄgade flera gÄnger om det var Vostoken jag köpte i höstas. Prata om folk och klockor...
 

Chumba

Rolex
HÀrligt! OcksÄ sett dom dÀr i flera butiker. Kul att dom fortfarande finns kvar. Vad kostar dom idag? Du kanske fÄr gÄ tillbaka och köpa en till :)
Har fyndar nÄgra "Knights", "Sawtooths" mm dÀr i den butiken sÄ trogen kund plus familjekontakter gör att man lyckas fÄ ett rÀtt bra pris.:) tyvÀrr kommer jag inte hinna förbi innan jag drar hem, annars hade jag fixat en till, om det finns fler. Hör av mig om jag lyckas lösa det under sommaren pÄ nÄgot sÀtt.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Har fyndar nÄgra "Knights", "Sawtooths" mm dÀr i den butiken sÄ trogen kund plus familjekontakter gör att man lyckas fÄ ett rÀtt bra pris.:) tyvÀrr kommer jag inte hinna förbi innan jag drar hem, annars hade jag fixat en till, om det finns fler. Hör av mig om jag lyckas lösa det under sommaren pÄ nÄgot sÀtt.

Gör gÀrna det!
 
Topp