• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Geparden

Audemars
Den Ànda störande Àr folk pÄ jobbet frÄgade flera gÄnger om det var Vostoken jag köpte i höstas. Prata om folk och klockor...
:) Är ju ofta "klocka som klocka" för den oinvigde. Min 500kronors Amphibian i 060-case har misstagits för en Hublot en gĂ„ng.. sĂ„ det kan gĂ„ Ă„t andra hĂ„llet ocksĂ„.

Trevligt att mm300+nato funkar för vissa, Àr som sagt snyggt.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
DSC_0002-2.jpg
 

Bazsy

Cartier
:) Är ju ofta "klocka som klocka" för den oinvigde. Min 500kronors Amphibian i 060-case har misstagits för en Hublot en gĂ„ng.. sĂ„ det kan gĂ„ Ă„t andra hĂ„llet ocksĂ„.

Trevligt att mm300+nato funkar för vissa, Àr som sagt snyggt.
Jag skulle nog ocksÄ sÀga att tjockare nato funkar bra. Detta Àr ett Zuludiver som Àr mjuk och har en trevlig tjocklek. Skulle nog inte gilla den med en Phoenix eller annan tunnare nato. Vostok missen Àr kanske ocksÄ mitt fel dÄ den ocksÄ sitter pÄ en 20mm bond nato. Fast den Àr frÄn Singularstraps :)
 

Falken

Panerai
Min snkk47 (Seiko 5) började igÄr skramla lite och har börjar stanna nu under eftermiddagen. NÄgon med tips?
 

Krabbeluring

Cartier
Min snkk47 (Seiko 5) började igÄr skramla lite och har börjar stanna nu under eftermiddagen. NÄgon med tips?

Om du inte har kunskaper sjÀlv sÄ Àr det nog bara att lÀmna in till urmakare som fÄr peta pÄ det. Ofta inte lönt med billigare Seikos.

Du kanske kan öppna upp den och ta bilder? kanske nÄgon pÄ forumet med mer kunskaper Àn mig kan lokalisera felet?
 

Falken

Panerai
Om du inte har kunskaper sjÀlv sÄ Àr det nog bara att lÀmna in till urmakare som fÄr peta pÄ det. Ofta inte lönt med billigare Seikos.

Du kanske kan öppna upp den och ta bilder? kanske nÄgon pÄ forumet med mer kunskaper Àn mig kan lokalisera felet?
Magnussons Göteborg sa minst 5-600 bara öppna klockan. KÀndes ju sÄdÀr i och med att den kostade ca 1000 spÀnn. Han snackade nÄgot om att rotorn satt löst.
 
Topp