• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Sorubim

Audemars
Jag hade en sÄdan blÀckfisk. Kunde sitta hur lÀnge som helst med det.
Nog för att det Àr en frÀck klocka, men det som ligger under Àr ta mig fan respekt ;)

Ja, kul(t)-faktorn Àr hög pÄ dom hÀr gamla spelen :cool:. Jag har dessa tvÄ framme för tillfÀllet (ska ha Donkey Kong och Donkey Kong Jr. nÄgonstans i nÄn lÄda ocksÄ)...

para_octo01.jpg

Ber om ursÀkt för off-topic (det Àr iaf en klocka, och japanskt :) ).
 

Punchout

Friends of KS
Ja, kul(t)-faktorn Àr hög pÄ dom hÀr gamla spelen :cool:. Jag har dessa tvÄ framme för tillfÀllet (ska ha Donkey Kong och Donkey Kong Jr. nÄgonstans i nÄn lÄda ocksÄ)...

para_octo01.jpg

Ber om ursÀkt för off-topic (det Àr iaf en klocka, och japanskt :) ).
Nostalgi pÄ hög nivÄ, suget att ta en titt pÄ ebay ökade markant!! :woot:
 

Urkul

Cartier

CyberAndre

Cartier
Credor.
Jag försöker begripa var de befinner sig kvalitetsmÀssigt i förhÄllande till Grand Seiko. Blir inte riktigt klar över det. Kan nÄn klok, kunnig person förklara?
Min utgÄngspunkt Àr vÀl egentligen kvalitet gÀllande detaljer. Grand Seiko hÄller ju mÄttet om man inspekterar med lupp. Men gör Credor det?
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Credor.
Jag försöker begripa var de befinner sig kvalitetsmÀssigt i förhÄllande till Grand Seiko. Blir inte riktigt klar över det. Kan nÄn klok, kunnig person förklara?
Min utgÄngspunkt Àr vÀl egentligen kvalitet gÀllande detaljer. Grand Seiko hÄller ju mÄttet om man inspekterar med lupp. Men gör Credor det?
Credor Àr ett snÀpp upp fÄn GS i SeikovÀrlden. Sen om man gillar designen pÄ en del av modellerna Àr en annan femma.

Vanliga herrmodellerna: http://www.credor.com/lineup/mens/signo/
 
Senast Àndrad:

CyberAndre

Cartier
Credor Àr ett snÀpp upp fÄn GS i SeikovÀrlden. Sen om man gillar designen pÄ en del av modellerna Àr en annan femma.

Vanliga herrmodellerna: http://www.credor.com/lineup/mens/signo/

En del modeller gillar jag starkt. Har varit beredd att trycka pÄ köpa-knappen flera gÄnger! Pendlar mellan en Credor eller att helt sonika sikta pÄ SBRG053 som komplement till min SBGX063.
Dagtid Àr det okompromissat SBGX063 som gÀller. Kollar efter motsvarande av samma kvalitet eller högre pÄ fritiden, som passar till allt.
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Credor Àr ett snÀpp upp fÄn GS i SeikovÀrlden. Sen om man gillar designen pÄ en del av modellerna Àr en annan femma.

Vanliga herrmodellerna: http://www.credor.com/lineup/mens/signo/
Fast Àr Credors bamodeller verkligen ett steg över GS? De har vÀl inte lika hög inre standard pÄ gÄngavvikelse som GS? Sen slÀpps ju mÄnga av SEIKOs mest komplicerade klockor under Credors vingar men det Àr ju inte riktigt samma sak.
 

Urkul

Cartier
En del modeller gillar jag starkt. Har varit beredd att trycka pÄ köpa-knappen flera gÄnger! Pendlar mellan en Credor eller att helt sonika sikta pÄ SBRG053 som komplement till min SBGX063.
Dagtid Àr det okompromissat SBGX063 som gÀller. Kollar efter motsvarande av samma kvalitet eller högre pÄ fritiden, som passar till allt.
HÀr Àr en som passar till allt :D
20150918_135548.jpg
 
Topp