• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oh va Qul - batterikaffe

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kaffe med easy rider
image.jpg


image.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Vad gäller byte av tavla så ska jag kanske svära i kyrkan - just på en datejust så gör inte en ny tavla mig så mkt.

Blir ju inte så mkt patina på dessa tavlor, och det finns inte mig veterligen några annorlunda tavlor att gå på. Är ju inte så att jag haft en gammal pie pan tavla och satt in en platt ny. Min gamla (original) silver tavla ser likadan ut som min nya blå.

Kan köpa argumentet om lysmassan, men på dessa tavlor är det ju så stor sak som på en Sub eller Gmt. I vilket fall - ska jag sälja min batterigris så har jag kvar originaltavlan.


(är redo att ta emot piskrappen nu)

Jesus-being-flogged.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för bilderna grabbar! Värdefullt för mig som funderar om jag ska byta tavla på min 17014. Var säker på att jag skulle göra det när jag fick hem den men ju längre det går så börjar jag uppskatta silvertavlan. Lutar åt att det bara blir visarbyte, service och en lätt borstning.
 
Topp