• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oh Yeah!

Affe

Una vida loca
2-Faktor

Grym trend-setter man É! "Ni behöver inte TACKA mig ", jag bjuder alla forumdeltagare på detta :cigar::D:cool::smug::p:greedy: .


DBD46F3F-2B76-4B1C-AD76-0A3FA7EB2366_zpskyigyojx.jpg



AB620738-AD70-41E7-A147-EF8F94704DF4_zps1mfgb0i3.jpg




Ring inte mig, jag ringer er!
 
Du är ju så skön med dina musik och klockmixar kan inte låta bli och dra paralleller med Salvador Dalí.
Målar eller skapar du på fler sett och säljer du något eller söker du någon mecenat?:artist:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Öjjjjj, Donkii Kong! Visste väl att jag var trendsättaren här :D! Här har du beviset min vän, all heder åt min kära compiss, men jag visste att gubben är den som sätter trenden här på forumet, MoaHahahaha :cool: . Är inte, för intet man kallas för lill Gabana här i trakten :rolleyes:

280b70d8-896f-42d4-b175-6ceba0f5ca80_zpsf099151c.jpg


b2fc001f-3f35-4ede-8569-141cddee8130_zpsb7cea65c.jpg



Sluta lurka runt nu och sug i dig folkölen du sippar på :D Farfar hade Perlon på sin gamla Rolle för 30år sedan, där kan vi snacka trendsättare ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du är ju så skön med dina musik och klockmixar kan inte låta bli och dra paralleller med Salvador Dalí.
Målar eller skapar du på fler sett och säljer du något eller söker du någon mecenat?:artist:



Det var ingen dålig jämförelse du gav mig :cigar: ! Nej! Ingenting faktiskt, enda jag har är ett bra färgsinne när det gäller kläder. Hade dock en vision när jag var ung att bli kläddesigner men det var 30 år sedan. Men som sagt, har inga talanger alls och prata om.

Men tack än då!

Mvh // Af Sjodahl
 
Topp