• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF FS Ocean7 LM2

Hej
Ny här och har en Ocean7 LM2 som söker ett nytt hem då jag fått korn på annat.
Den kommer med ytter och innerbox, cert samt 3 olika "band". Original titanlänk, original svart gummi samt ett svart läder med röda sömmar som jag skall hämta ut i helgen.

Säljes för 4200:- inklusive ev frakt.
Kan ev finnas viss prutmån vid snabb affär.

http://www.canong3.co.uk/lm2/pic6.jpg

Bump
Väldans vad trögt det här går då! Vi provar annan taktik: Prova med att ge mig ett rimligt bud så får vi se om jag nappar.
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Re: FS- Ocean7

Fotot på länken ovan :)
pic6.jpg


För övrigt har jag gjort affärer med säljaren (samt träffat honom personligen) och jag jag skulle inte tveka inför fler affärer med honom. :)
 
Topp