• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oj oj , vilket lördagsgodis jag köpte idag. En vintage Breitling chronograph

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fiin och skoj med Televerket historien. Nu får du drömma vidare om Volvo 145 televerket edition och uniformamössan til Televerket av samme årgang !
Ditt liv som Televärkare.
Grattis - En mycket god lördag !
image.jpg

Det är lika bra och gå all in och köpa en sådan gammal Volvo häck bara för att [emoji1][emoji6]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Paketöppning av en schysst vintagekronograf. Tråkigt om tråden försvinner ner i diskussionsbruset och folk missar den, men gör som du vill...

Den låg aldrig i ett paket , den vandrade från handled till handled på 2 röda.

Så då hade det också blivet fel avdelning om jag körde under paketöppning [emoji12]
 

Booo

Omega
Tittade förbi min urmakare som börjar bli en vana , börjar hänga där lite väl mycket hahah. Hade en karamell jag gick och sög på men idag tänkte jag....va fan nu kör vi!!

Kom hem med denna fina Breitling Long Playing , nyservad och ja näst intill perfekt !!! Åter igen blev det en
Chronograph från 70 talet men men [emoji12] , kunde inte motstå.

Ref 815
38 mm utan krona
41 mm med krona
15 mm tjock
19 mm lugs

Lite kul att vissa Televerksnubbar fick denna klocka som ett arbetsverktyg när dom va anställda av Televerket.
Som sagt de va bättre förr [emoji2]

Bandet är inte ultimat jag vet ! Men hade inget annat 19mm, är ju tvungen att bära skönheten direkt !!

Här kommer lite bilder på lördagsgodiset !!
ImageUploadedByTapatalk1425138343.246823.jpg

ImageUploadedByTapatalk1425138352.896119.jpg

ImageUploadedByTapatalk1425138369.201379.jpg

ImageUploadedByTapatalk1425138388.171160.jpg


Åååå de beryktade handledsskottet!
ImageUploadedByTapatalk1425138419.155435.jpg
Kul
 
Topp