Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Oj vad "buzzen" kring IWatch dog ut snabbt

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ola G, 12 juni 2015.

1. Ola G
    Trådstartare

Ola G Stadsbo

Från:
    Skåne
    Eller är det bara min reflektion? Tycker ändå att vännerna brukar prata mer om den här typer av släpp, emn denna dog verkligen ut på en vecka
    Vad har ni för tankar / ideer?

MVh
    Ola G

2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Menar du Apple Watch?

Fujoor gillar detta.
  3. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Apple Watch har inte ens börjat säljas på svenska marknaden :)

Guskleto gillar detta.
  4. Ola G
    Trådstartare

Ola G Stadsbo

Från:
    Skåne
    Nej men likväl, så brukar det pratas mer om sådant här iaf bland mina vänner och bekanta än vad det gör nu. Knappt ens en tråd på Fejjan :)

MVh
    Ola G

l.smallbone gillar detta.
  5. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Det är för att det är en ganska onödig produkt för de flesta... Det enda den hjälper dig med är att påminna dig om hur många människor du ignorerar :)

kaell gillar detta.
  6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Att det inte blir så mycket buzz på ett ställe som KS är ju iofs begripligt. Det är ju mer en teknisk gadget än en klocka, åtminstone i min värld. På något vis är det en produkt som försöker fylla ett tomrum som inte finns. Den är rätt ointressant för mig som klocknörd eftersom det inte är en "riktig klocka" och inte så intressant för mig som teknikkonsument eftersom jag hellre har funktionerna den erbjuder i handen och inte på armen. :)

Floduttern, Spencer, Apansson och 1 annan gillar detta.
  7. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Kunde inte bry mig mindre om Apple och deras "klockor"

8. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Orderingångarna verkar fortfarande rätt ok för apple vill jag påstå. Är just nu 2-3 veckors leveranstid i usa på 42mm-varianterna. Vi har en på jobbet och jag bar en hela förra veckan, både ris och ros. Som rent smycke/statuspryl så var faktum att folk i min omgivning lade märke till, stirrade och frågade om min Apple Watch medans ingen brydde sig om klockan jag bar på andra handeden som kostar 15x så mycket i inköp :)

Så intresset och buzzen finns där...

alfgren gillar detta.
  9. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Drar till USA nästan veckan och har funderat lite över om jag ska köpa en... Får testa på plats och se om det är något att ha.

10. sir alex

sir alex Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Tror att hela hypen kring Apple börjar avta. När något varit väldigt poppis länge kommer alltid en motreaktion. Apple har tidigare känts urbant, lite hippt och anti excel-gubbe men nu är det samma gubbar som vurmar för produkterna. Jag gäspar mest åt det...

plattfot gillar detta.
  11. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Fejjan är ju helt ute.

12. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Jag har testat en och den var både svårnavigerad och värdelös om man inte har med sig mobilen. Så väntar nog några versioner innan jag köper.

13. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
  14. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    I dagsläget finns inte 42mm att köpa i butik ens i i USA. Det är 2-3 veckors leveranstid, försökte nämligen köpa 2st så sent som inatt.

vikgul gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield