• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ola G

Ola G

Cartier
Hej
Har genom åren både sålt och köpt en del här.
Beskriv gärna era erfarenheter av mig som köpare och säljare
Mvh
Ola G
 

rogart-63

Patek
Sålde en Speedmaster Broad Arrow till Mr Ola G för ett tag sen. Inga som helst problem. Mycket trevlig kontakt och en smidig affär på alla sätt och viss.
Goodguy i min bok :)
 

Khoma

Cartier
2-Faktor
Sålt en JLC Reverso 1931 till Ola.
Snabb kommunikation och trevlig kille att göra affärer med .
// Khoma
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Ola G har handlat av mig tidigare, allt gick kanonfint och smidigt på alla sätt och vis. 100 % good guy!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Ola köpte min Tissot Lobster förra sommaren. Trivsamt och smidigt som det skall vara entusiaster emellan; en GoodGuy med + ! :)
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka till Ola precis.
Snabb betalning och mycket trevlig på telefon. Riktig Goodguy
+++++
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt en Heuer till Ola f2f.
Supertrevlig affär och människa.
Gör gärna fler affärer med honom:)
100% GG
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Ola högg på min Zenith. Bara det verifierar klokskap och god smak utöver det vanliga. Dessutom, trevlig dialog och snabb betalning när beslutet var taget. 100%GG.
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålt en pvd sub till Ola G.
Mycket trevlig och förskottsbetalade utan problem och var mycket tålmodig och endast några få relevanta frågor innan betalning direkt. Mycket seriös och rekommenderas helt klart! 100% GG.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Sålt en Bulova-kronograf till @Ola G och är väldigt nöjd med honom som köpare och skulle inte tveka att göra fler affärer med honom.
Snabb och trevlig, helt i genom Goodguy!
 

Lolle

Panerai
Sålde en ej klockrelaterad pryl till @Ola G - trevlig kommunikation, snabb betalning och inga konstigheter.

Gör gärna affär i framtiden igen vilket är det bästa betyg jag kan ge någon!
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Sålt en CWC RAF chrono till Ola. KS som allra bäst, f2f som blev en trevlig mini GTG med en 100% goodguy!
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Kinesisk Kronograf till Ola, otroligt snabb betalning och smidig att göra med! Och ett plus på kanten att han är väldigt trevlig! 100% GG, rekommenderas varmt!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Sålde en Heuer Autavia till @Ola G . Mycket trevlig upplevelse med en beslutsam man utan strul eller konstigheter. Trevlig F2F affär också. Klar Good Guy!
 
Topp