• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

seikodiverr

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Köpte en nyare Certina DS av Ola, ett swish och två dagar senare låg det en klocka i brevlådan. Snabb leverans, korrekt beskrivning och trevlig kommunikation, skulle inte tveka att göra affärer med Ola igen.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
@ola79 vilken jäkla good guy!
En vecka efter att jag fått klockan jag köpt av honom, får jag ett meddelande.

-Du jag hittade box med cert och lite länkbitar, vill du att jag skickar det till dig? :)

IMG_20170105_180923_844.jpg
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Sålt till ola79 och finns absolut inget negativt att anmärka på, kan bara instämma i hyllningskören ovan: Trevlig och allt gick snabbt och smidigt. Good guy!
 

Lolle

Panerai
Köpt en äldre Certina utav Ola. Bra beskrivning och bilder, perfekt kommunikation, snabb leverans av en välpaketead klocka.

Gör gärna fler affärer med Ola vilket är det bästa betyg jag kan ge någon.
Good Guy!
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Köpte en Grand Seiko och en Citizen dykare av Ola och det var en rättigenom bra upplevelse. Ola är hur trevlig som helst! Klar goodguy och jag gör gärna affär med honom igen.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Ola. Den var precis som beskrivet i ypperligt skick! Trevlig konversation inför köpet också. Skulle inte tveka att göra affärer med denne herre igen. 110% Goodguy!
 
Topp