• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Fredda

Breitling
Jag köpte en Panerai och jag tror inte att en affär kan gå smidigare än så här. Supersnabb, trevliga kontakt och bra packat!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Tudor BB av Oli. Detta resulterade i blixtsnabb leverans av en klocka vars skick var bättre än utlovat. Tackar :)
 

Emil_an

Breitling
Köpte en Tudor BB av Oli. Hörde av mig angående en klocka men den var redan såld. Drygt en vecka senare kontaktar han mig om att han har en annan likadan klocka till salu. Oerhört hjälpsam och trevlig vilket känns mycket bra för en klocknovis som mig. Skulle definitivt handla av Oli igen!
 

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Oli förmedlade en LLD till mig via AD, ren vänlighet från Olis sida. Pålitlig och dessutom ödmjuk inför alla mina "dumma" klockfrågor.
I min bok goodguy!
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Oli har förmedlat en klocka till mig. Jag skickade honom pengar, han skickade vidare dessa till säljaren som skickade klockan via oli till mig. Swishade den första, hade klockan den tionde. Jag upplever affären som mycket smidig och snabb. Rekommenderar definitivt oli som säljare/förmedlare.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpte en klocka av Oli i 8k-klassen på distans. Allt funkade 100% perfekt, mycket gott snack dessutom! Gör gärna fler affärer med honom.
110% GoodGuy i min bok! Rekommenderas varmt!
 

najkksorn

Cartier
Hittade en Breitling SuperOcean på blocket, dessvärre 110mil långt bort nere i Göteborg!

Oli hjälpte mig som mellanhand, han kollade skicket på klockan, och gjorde upp affären,
swishade köparen och Oli tog med klockan samt tillbehör till sig för vidare REK till mig.

Han ville inte ha mer än bensinpengar för besväret samt REK-kostnad, så jag swishade 500kr
Otroligt serviceminded i dagens tid! En trevlig kille att utbyta klocktankar och erfarenheter med.

Han hjälpte mig även att få tag i några fina nya canvas-band till den kommande klockan, till bra pris!
 

Enrico

Omega
Oli förmedlade en affär och gjorde det med bravur! Han var extremt hjälpsam, kunnig och roliga att prata med trots att han "bara" var mellanhanden
 
  • Like
Reactions: Oli

cheklund

Omega
Oli har hjälpt mig vid samtliga av mina klockaffärer och det är 4 st så här långt under ca 6 mån - 9 mån och fler lär det bli.
Det tycker jag är ett bra betyg :)
 

Orson

Omega
2-Faktor
Köpt en korthållare av Oli. Bra kommunikation, bra paketerat och skick precis lika fint som utlovat. Helnöjd!
 

Simon.x

Rolex
Jag köpte en rygga av Oli !

Bra kommunikation, bra paketerat och skick precis lika fint som utlovat.

5+++++ av 5+++++

//Simon
 

yolo

Breitling
Köpte en Aerospace av Oli för ca ett år sen, jag swishade och han postade.
Allt gick smidigt och bra.
Bara positivt.
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Andra gången jag gör affär med Oli. Han förmedlade en klocka till mig igen. Leveransen dröjde lite då butiken behövde beställa klockan och personen som skulle skicka åkte på semester. Resultatet blev några veckors väntan men knappast något att gnälla om. Oli är definitivt en good guy och skulle inte tveka att göra ytterligare affärer med honom.
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Köpte en Panerai av Oli!
Snabba svar och väldigt snabb leverans i ett väl emballerat paket. Inga problem.
100% Goodguy!
 

URlakad

Cartier
2-Faktor
Var precis och hämtade ut min G-Shock (35th Anniversary) jag köpt av av Oli. Klockan skickades samma dag. Inga bekymmer öht. Snabba svar, trevlig och tydlig.
GG? Absolut!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Även jag har handlat via oli. Mycket nöjd med affären och imponerad över hur väl paketet var inslaget. GG
 

M-BA

Cartier
Köpt Breitling viklås och gummi av @Oli på distans. Otroligt snabb och smidig affär. Snabbt skickat och välpaketerat.
100% GG. Toppklass helt enkelt
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Jag har varit mellanhand vid köp av @Oli !
Fantastiskt smidig affär där allt var top notch! Good guy alla dar i veckan!
 
Topp