• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olika kvalité på Natoband

cab

Audemars
2-Faktor
Stor skillnad tycker jag på olika tillverkare. Tycker att dom "billigare" är alldeles för mjuka och därför inte ger någon kvalitetskänsla. Jag gillar verkligen natobanden från Timefactors, tyvärr har dom inte så mycket att välja på.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Phoenix är det bästa jag haft, hittills.

Singulars är också bra.

Köpte nåt billigt på eBay, inte bra.

Köpte ett gäng från Gnomon Watches, också bra.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Phoenix, gas gas bones eller singular är alla riktigt bra.
Annars har jag köpt från Gnomon watches och Cheapestnatostraps, de är lite billigare.
Jag använder bara länk numera, men de som ligger på en eventuell rotation är ett från cheapestnatostraps och Gnomon Watches.
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Köpt både bra och dåliga billigt på ebay, enligt min smak.
Jag gillar inte när dom är för styva så att dom skär in i handleden och kan användas istället för linjal till att prickskjuta luktsudd i plytet på fröken med. Phoenix gillar jag med.

Var hittar jag ett mörkbrunt nato i 22 mm likt det Singular har? Finns inte i 22 där tyvärr.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Köpt både bra och dåliga billigt på ebay, enligt min smak.
Jag gillar inte när dom är för styva så att dom skär in i handleden och kan användas istället för linjal till att prickskjuta luktsudd i plytet på fröken med. Phoenix gillar jag med.

Var hittar jag ett mörkbrunt nato i 22 mm likt det Singular har? Finns inte i 22 där tyvärr.
Jodå - precis inkommet, men inte i shopen ännu. PM:a så hjälper jag till!
 

almeyero

Panerai
Tycker det skiljer, vissa av de jag köpt på Ebay är inte i närheten av vad Singulars nato är. Dock är ju halva nöjet att köpa och jämföra, så vissa måste vara sämre än andra :)
 
Topp